"Bizim kedimiz oynar."

Çeviri:Our cat plays.

4 yıl önce

13 Yorum


museutapa

Burda cat ‘ e neden s takisi gelmis anlamadim yardimci olursaniz sevinirim:-):-)

3 yıl önce

Nagihann3

Gelmemis ki :)

10 ay önce

MehmetAkif750941

Our plays cat niye olmuyo .. s v o cumle kurulumu degil mi

3 yıl önce

mehmetta17

Burda ozne our (biz) degil... ozne komple our cat (bizim kedimiz)... yani eylemi gerceklestiren bizim kedimiz... Ayrica bu nedenledir ki fiil -s takisi almis (Our cat= it)... Yoksa senin yazdigin sekilde olsa fiil -s takisi almaz.

1 yıl önce

OsmanSEKER
10 ay önce

enestahag

Plays our cat niye deil

3 yıl önce

Nagihann3

Siralamayi yanlis yapıyorsun cunku

10 ay önce

myclr08

Buna benzer bir cümlede başta the kullanmadım diye yanlış olmuştu. Şimdi kullanmama rağmen yanlış oldu. Yani bu cümlede the kullanmanın neresinde yanlışlık var. Öğrenebilir miyim? :)

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

sahiplik bildiren my/your/our vs'den önce ya da sonra the kullanılmaz. the cat plays = kedi oynar. our cat plays = (bizim) kedimiz oynar.

4 yıl önce

UtkuKaypak

Our plays cat. olması gerekiyo fiili sona atmış. S + V + C normalde böyle.

1 yıl önce

Gksuuhadar

Cat i telaffuz ederken Ket değilde si et diyor belirtmek istedim

1 yıl önce

bilge080818

Oynar diyor ya oynar fiildir neden sondaki ingilizcesi

3 ay önce

HaberinOls

Neden play değil plays çoğulda s almıyordu sanki

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.