"Bizim kedimiz oynar."

Çeviri:Our cat plays.

May 19, 2014

18 Yorum


MehmetAkif750941

Our plays cat niye olmuyo .. s v o cumle kurulumu degil mi

February 27, 2015

mehmetta17

Burda ozne our (biz) degil... ozne komple our cat (bizim kedimiz)... yani eylemi gerceklestiren bizim kedimiz... Ayrica bu nedenledir ki fiil -s takisi almis (Our cat= it)... Yoksa senin yazdigin sekilde olsa fiil -s takisi almaz.

August 8, 2017

Officer45
January 18, 2018

HaberinOls

Neden play değil plays çoğulda s almıyordu sanki

November 12, 2018

NBulut_

Burada özne kedi. Kedi tekil belirtirmiş. Bu yüzden Plays olmalı.

January 13, 2019

BraSaraYam

Ben anlamadim neden s aldigini

June 28, 2019

myclr08

Buna benzer bir cümlede başta the kullanmadım diye yanlış olmuştu. Şimdi kullanmama rağmen yanlış oldu. Yani bu cümlede the kullanmanın neresinde yanlışlık var. Öğrenebilir miyim? :)

May 19, 2014

Nilgnzn

sahiplik bildiren my/your/our vs'den önce ya da sonra the kullanılmaz. the cat plays = kedi oynar. our cat plays = (bizim) kedimiz oynar.

May 19, 2014

museutapa

Burda cat ‘ e neden s takisi gelmis anlamadim yardimci olursaniz sevinirim:-):-)

January 28, 2015

Nagihann3

Gelmemis ki :)

February 7, 2018

enestahag

Plays our cat niye deil

June 17, 2015

Nagihann3

Siralamayi yanlis yapıyorsun cunku

February 7, 2018

NBulut_

Sizin çeviriniz şöyle, kedimizle oyna. Bu yüzden, olmuyor.

January 21, 2019

Gksuuhadar

Cat i telaffuz ederken Ket değilde si et diyor belirtmek istedim

December 9, 2017

bilge080818

Oynar diyor ya oynar fiildir neden sondaki ingilizcesi

August 17, 2018

omar821564

Play olmasi gerekmiyormu

January 21, 2019

NBulut_

Eğer 'cats' yazsaydı Play diyebilirdik.

Tekiller de 'plays' oluyor. Çünkü, kedi tekil.

January 21, 2019

KAPLANUMIT

"Our cat plays." ===> "Bizim kedi oynar." diye çeviriyorum. "Our's cat plays." ==> "Bizim kedimiz oynar." diye çeviriyorum. Program ise "Bizim kedimiz oynar." ==> "Our cat plays" diye çeviriyor. Kedimiz diye kediye aitlik atfediyorsak o zaman "our's" şekliyle olmaz mı? Bizim kedi oynar ile bizim kedimiz oynar arasındaki fark gibi...

July 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.