Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What color are your bedsheets?"

Çeviri:Senin çarşafların hangi renk?

4 yıl önce

5 Yorum


eymaTunga

yatak örtüsü de olmaz mı

4 yıl önce

caligoola

Yatak örtüsü neden olmasın?

4 yıl önce

gulnihalp

Nevresimlerin ne renk de kabul edilmeli ..

4 yıl önce

ozleyen

Tekil çoğul hatası yapılıyor zaman zaman. Bunlarda hoş görülemezmi? Bak buna dikkat et tekrar yapma gibi uyarsa bizi mesela?

4 yıl önce

Ingistiyorum

Ben de katılıyorum, ama kimse bizim sesimizi duymaz.

4 yıl önce