1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What color are your bedsheet…

"What color are your bedsheets?"

Çeviri:Senin çarşafların hangi renk?

May 19, 2014

12 Yorum


eymaTunga

yatak örtüsü de olmaz mı


ebru868824

Senin çarşafın ne renk de diyemez miydik


caligoola

Yatak örtüsü neden olmasın?


ozleyen

Tekil çoğul hatası yapılıyor zaman zaman. Bunlarda hoş görülemezmi? Bak buna dikkat et tekrar yapma gibi uyarsa bizi mesela?


Ingistiyorum

Ben de katılıyorum, ama kimse bizim sesimizi duymaz.


vedatderin

Yatak ortusu de kabul edilmeli kesinlikle


nurcan684734

Hangi which degilmiydi neden what kullanılmış?


gulnihalp

Nevresimlerin ne renk de kabul edilmeli ..


altunufuk

Doğru kabul edilmesi gerektiğini düşündüğünüz cevaplar için 'Sorun İlet' kısmını kullanabilirsiniz. Cevabınız hakkındaki şüphelerinizi gidermek için buradan danışabilirsiniz.


kemal.c.ta

Örtülerde olabilir


Mehmetkten2

Okumaniz gerekmiyomy siz neyin kafasindasiniz


Semih712813

ama which demiyor what diyor. Hangi renk demiyo ki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.