"What color are your bedsheets?"

Çeviri:Senin çarşafların hangi renk?

May 19, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

eymaTunga

yatak örtüsü de olmaz mı

July 11, 2014

caligoola

Yatak örtüsü neden olmasın?

September 6, 2014

gulnihalp

Nevresimlerin ne renk de kabul edilmeli ..

May 19, 2014

ozleyen

Tekil çoğul hatası yapılıyor zaman zaman. Bunlarda hoş görülemezmi? Bak buna dikkat et tekrar yapma gibi uyarsa bizi mesela?

July 21, 2014

Ingistiyorum

Ben de katılıyorum, ama kimse bizim sesimizi duymaz.

July 23, 2014

ebru868824

Senin çarşafın ne renk de diyemez miydik

November 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.