1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This word is French in origi…

"This word is French in origin."

Çeviri:Bu kelimenin kökeni Fransızcadır.

May 19, 2014

16 Yorum


baki_karakus

bu kelime kökeninde fransızcadır


ibrammmto

bende öyle düşünüyorum bilen arkadaşlar yeşillendirsinler beni.


duolingo_dostu

O zaman seni yeşile boyayalım


meteerogl

Ben de öyle yazdım ama yanlış. Öyle diyebilmek için "This word is French in its origin" demek lazım.


nabi71

"bu kelimenin kökeni Fransızcadır" demek için "The origin of this word is french" desek Olmaz mı?


meteerogl

Söylediğiniz Türkçe kelime ile İngilizce kelimenin anlamları aynı, yani tabi ki olabilir. Ama örnekte böyle verilmiş.


osmanndal

bu kelime fransız kökenlidir. nerde hatam?


meteerogl

French derken dilden bahsediliyor. Cümlenin ilerleyişinden anlaşılabilir böyle şeyler.


meteerogl

Bir şey demeyi unutmuşum. Cümlede "The word is French in origin" derken 'French'i Fransız olarak alırsak, cümle "Kelime, kökende Fransız" anlamına gelir. Kelime Fransız olamaz, çünkü o bir insan değil. Ama Fransızca olabilir, çünkü kelimelerin konuşma dilleri vardır.


1A7

Buradaki in kelimesinin kullanımı doğru mu? Ya da kullanılmasa anlamda ne gibi bir değişiklik olur?


turan519109

Bu kelimenin kokeni- The origin of this word in Frenc olamazmiydi??


bgraky

Aslen fransızca dedim kabul etmedi


auspices

"Bu kelimenin kaynağı Fransızca" neden olmaz?


Canerdaysa

Bu kelimenin orjinali fransızca. Dedim kabul etmedi.


Agreatmad

Bu kelime köken olarak Fransızca'dır. Neden kabul edilmez ki ?


melek718946

Bu kelime kokende fransizcadir daha dogru bir tercüme olsa gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.