"Merhaba, sen Vera mısın?"

Çeviri:Здравствуй, ты Вера?

January 31, 2019

3 Yorum


HaRuNeKeR2

bugune kadar "здравствуйте" olan merhaba kelimesi burda neden "здравствуй" oldu anlamadim

January 31, 2019

alicanerturk

Zaten tüm olay o, uygulama senden tahmin yeteneğini geliştirmeni istiyor. Öğretmediği şeyleri soruyor ki sallayabilesin. Rusçaya gramer kuralı yazmamızı bekliyorlar. Anlamadıkları şey şu, biz dili bilmiyoruz hani öğret de öyle sor. Farkını bari sorudan sonra zahmet edip açıkla. Çok doldum çok her ders aynı mevzu.

April 15, 2019

Kazakistanbul

Здравствуйте diye yazacaksak ты yerine вы yazmamız gerekiyor daha resmi bir ifade oldugu için. Daha samimi ifade olan Здравствуй kullanılırken samimi ifade olan ты kullanılır. Soruda da sen dediği icin Здравствуй olur. Siz deseydi Здравствуйте olurdu.

July 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.