"He is in the white shirt."

Fordítás:Ő van a fehér ingben.

4 éve

13 hozzászólás


Hitorihanabi

az "Ő fehér ingben van" miért nem helyes?

4 éve

budai.doc

Akkor a "the" helyett "a" lenne.

4 éve

anivirag

Fehér pólóban van. Miért nem jó?

4 éve

szendre

Ugyan ez a kérdésem nekem is!

4 éve

TthKlmn
TthKlmn

Mert hiányzik az "a" hiszen a mondatban is szerepel a "The"

8 hónapja

Andriska0000

Ő fehér ingben van. Ezt irtam, de sajna not good!

4 éve

Terebesi

Ő fehér ingben van. Ezt miért nem fogadta el?!

3 éve

TthKlmn
TthKlmn

Ő a fehér....Mert az angol mondatban is ott a "the" A te verziód így néz ki He is in a white shirt.

8 hónapja

Valika96920

És azt hogy mondanátok akkor angolul, hogy 'Fehér ingben van' ?

2 hónapja

BarnabasFa

Fehér ingben van. Miért nem jó?

2 hónapja

AndrsnFlp

Nekem most azt írta, van hogy "Ő a fehér pólós". Ha már a gép sem biztos benne?????

2 hónapja

Krisztina555152

Szerintem azért mert ott van az hogy "the white shirt" tehát egy konkrét ingre gondol és nem egy ingre. Akkor az lenne, hogy he is in a white shirt.

2 hónapja

zoltnmolnr352519

Ő az a fehér trikóban. Miért nem jó?

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.