"He is in the white shirt."

Fordítás:Ő van a fehér ingben.

May 20, 2014

13 hozzászólás


Hitorihanabi

az "Ő fehér ingben van" miért nem helyes?

May 20, 2014

budai.doc

Akkor a "the" helyett "a" lenne.

May 20, 2014

anivirag

Fehér pólóban van. Miért nem jó?

May 21, 2014

szendre

Ugyan ez a kérdésem nekem is!

June 2, 2014

TthKlmn

Mert hiányzik az "a" hiszen a mondatban is szerepel a "The"

March 16, 2018

Andriska0000

Ő fehér ingben van. Ezt irtam, de sajna not good!

August 14, 2014

Terebesi

Ő fehér ingben van. Ezt miért nem fogadta el?!

January 5, 2015

TthKlmn

Ő a fehér....Mert az angol mondatban is ott a "the" A te verziód így néz ki He is in a white shirt.

March 16, 2018

Valika96920

És azt hogy mondanátok akkor angolul, hogy 'Fehér ingben van' ?

August 19, 2018

BarnabasFa

Fehér ingben van. Miért nem jó?

August 20, 2018

AndrsnFlp

Nekem most azt írta, van hogy "Ő a fehér pólós". Ha már a gép sem biztos benne?????

August 31, 2018

Krisztina555152

Szerintem azért mert ott van az hogy "the white shirt" tehát egy konkrét ingre gondol és nem egy ingre. Akkor az lenne, hogy he is in a white shirt.

September 3, 2018

zoltnmolnr352519

Ő az a fehér trikóban. Miért nem jó?

October 11, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.