"A couple more!"

Çeviri:Birkaç tane daha!

May 20, 2014

13 Yorum


utku_kaya

"Birkaç çift daha" demek de doğru olmaz mı?

May 20, 2014

tugac

"'Bir çift daha '' daha uygun değil mi ?

March 9, 2015

incikin_

"a couple" dersek Türkçe karşılığı: "birkaç" (iki de olabilir daha fazla da)

• I worked in England for a couple of years.
(= Birkaç yıl İngiltere'de çalıştım.)

A couple of people left early.
(= Birkaç kişi erken ayrıldı.)

• She'll be retiring in a couple more years.
(= Biraç yıl [daha] sonra emekli olacak.)

"a pair" dersek Türkçe karşılığı: "bir çift" (iki tane) (daha çok birbirini tamamlayan şeyler)

• I bought a pair of shoes yesterday.
(= Dün bir çift ayakkabı aldım.- Ayakkabının iki tekini kastediyor! :)

NOT: couple iki insan (sevgili/karı-koca vs.) için kullanılabiliyor.
• "Henry and Sally are a couple."

July 17, 2016

RyuzakiHideki

Verdiğiniz ilk örnekte birkaç yıl ingilterede çalıştım değil mi? Yaşadım olması için I lived in England for a couple of years olması gerekmez miydi? Yoksa o anlamı da karşılıyor mu?

August 19, 2016

incikin_

Evet çok haklısınız, değiştirdim:)

August 19, 2016

feritacar

they are everywhere unfourtanetly :)

April 22, 2016

Mustafa.40

Ben de "a couple" i birkaç olarak aklımda kaldığı için "Birkaç daha" yazdım kabul etmedi diye düşünüyorum.

August 12, 2017

Bilgi623350

Bizim dilimizdeki " kuple " sozcugune benziyor. Fakat arastirinca bir koken ayniligi goremedim. Fakat hatirlamak icin iyi bir yontem bence...

July 23, 2018

Defne999255

Sokakta ben

July 26, 2018

batmacakom

Bi çift daha yazınca neden kabul etmiyor ki

July 22, 2015

aleynalper

Double neydi

August 22, 2015

gncrkn

bir çiftten daha fazla daha iyi olmaz mı?

July 22, 2016

fahirberk1

bu bir kalıp saanırım

January 27, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.