"A couple more!"

Çeviri:Birkaç tane daha!

4 yıl önce

13 Yorum


utku_kaya

"Birkaç çift daha" demek de doğru olmaz mı?

4 yıl önce

tugac

"'Bir çift daha '' daha uygun değil mi ?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"a couple" dersek Türkçe karşılığı: "birkaç" (iki de olabilir daha fazla da)

• I worked in England for a couple of years.
(= Birkaç yıl İngiltere'de çalıştım.)

A couple of people left early.
(= Birkaç kişi erken ayrıldı.)

• She'll be retiring in a couple more years.
(= Biraç yıl [daha] sonra emekli olacak.)

"a pair" dersek Türkçe karşılığı: "bir çift" (iki tane) (daha çok birbirini tamamlayan şeyler)

• I bought a pair of shoes yesterday.
(= Dün bir çift ayakkabı aldım.- Ayakkabının iki tekini kastediyor! :)

NOT: couple iki insan (sevgili/karı-koca vs.) için kullanılabiliyor.
• "Henry and Sally are a couple."

2 yıl önce

RyuzakiHideki

Verdiğiniz ilk örnekte birkaç yıl ingilterede çalıştım değil mi? Yaşadım olması için I lived in England for a couple of years olması gerekmez miydi? Yoksa o anlamı da karşılıyor mu?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Evet çok haklısınız, değiştirdim:)

2 yıl önce

feritacar

they are everywhere unfourtanetly :)

2 yıl önce

Mustafa.40
Mustafa.40

Ben de "a couple" i birkaç olarak aklımda kaldığı için "Birkaç daha" yazdım kabul etmedi diye düşünüyorum.

1 yıl önce

Defne999255

Sokakta ben

4 ay önce

batmacakom

Bi çift daha yazınca neden kabul etmiyor ki

3 yıl önce

aleynalper

Double neydi

3 yıl önce

gncrkn

bir çiftten daha fazla daha iyi olmaz mı?

2 yıl önce

fahirberk1

bu bir kalıp saanırım

1 yıl önce

Bilgi623350

Bizim dilimizdeki " kuple " sozcugune benziyor. Fakat arastirinca bir koken ayniligi goremedim. Fakat hatirlamak icin iyi bir yontem bence...

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.