1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Можете сказать, где мама?"

"Можете сказать, где мама?"

Çeviri:Söyleyebilir misiniz, anne nerede?

February 2, 2019

3 Yorum


niko215174

Bu nasıl soru yalnış-- (söyleyebilir misiniz, anne nerede)--soru böylə olmalı --- (bana annemin nerede olduğunu söyleyebilir misiniz)


KadirrEfe

Sadece soru eki olan misiniz kismi ayri yazilmadigi icin yanlis uyarisi veriyor. Sacma.


Esmanur8486

Saçma değil çünkü baştaki можете e,a-bilmek anlamina geliyor siz de birleşik yazdiginiz için o orda yokmus gibi gözüküyor bu yüzden yanlis uyarisi çikiyor ;)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.