"Можете сказать, где мама?"

Çeviri:Söyleyebilir misiniz, anne nerede?

February 2, 2019

5 Yorum
Tartışma kilitli.


KadirrEfe

Sadece soru eki olan misiniz kismi ayri yazilmadigi icin yanlis uyarisi veriyor. Sacma.


Esmanur8486

Saçma değil çünkü baştaki можете e,a-bilmek anlamina geliyor siz de birleşik yazdiginiz için o orda yokmus gibi gözüküyor bu yüzden yanlis uyarisi çikiyor ;)


niko215174

Bu nasıl soru yalnış-- (söyleyebilir misiniz, anne nerede)--soru böylə olmalı --- (bana annemin nerede olduğunu söyleyebilir misiniz)


baturalpbera

Esmanur biz türkçede 'söyleyebilirmisiniz' olarak türkçe gramere göre yazdık.çeviri türkçe isteniyorsa türkçe gramere uygun program uyarlaması yapılmalıdır.


Gny001

Uazim hatasini niye yanlis kabul ediyorsunuz ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.