1. Fórum
  2. >
  3. Tópico: Esperanto
  4. >
  5. "Mallongigo de kaj tiel plu e…

"Mallongigo de kaj tiel plu estas ktp."

Tradução:Uma abreviação de e assim por diante é etc.

February 2, 2019

6 Comentários


CaBRonx

Faz uma opção mais fiel, por favor. Ficará legal. Não digo para substituir, mas para adicionar mais uma: — A abreviação de "et cetera" é "etc.".


CaBRonx

Kvankam oni ne scius tion aŭ ne scius kiel skribi tion, estas interesa detalo. :P


Marcionilo.

Mi aldonis vian sugeston, kaj mi konsideras ĝin la plej bona fraztraduko.


CaBRonx

Vera dankegon, bona homo! Viaj helpado kaj pacienco al la aliaj uzantoj estas mirindaj. Mi certe povas diri, ke mi tre sxatas vian laboradon en cxi tiu kurso. Dauxrigxu tiel!


Marcionilo.

Dankon pro la rekono kaj laũdo. :)


NunoRafael13

Reportei por rejeitar:
- Abreviatura de e assim por diante é etc"

1) não pus o artigo, a tradução apresentada, sem artigo, verte da mesma maneira para esperanto definindo-se como tradução desta;

2) entre abreviatura e abreviação, sei qual é a diferença em pt, mas convergem ambas para "mallongigo".

Aprenda esperanto em apenas 5 minutos por dia. De graça.