Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man"

Çeviri:Adam

4 yıl önce

27 Yorum


Destan52

Abi bazen kafam karisiyor

3 yıl önce

ElaNaz15

Niye ki? Bak "the" sadece kişi belirtir. Bu nedenle "the man" sadece "adam " demek oluyor.

2 yıl önce

T.Tuana

Arkadaslar men adamlar man ise adam demek

2 yıl önce

Zeynep38072

Tuana çok haklısın

1 yıl önce

iLa675254

The neden var

1 yıl önce

VakkasTaha

Selam cemaat kolay gelsin

1 yıl önce

VakkasTaha

Hello guys

1 yıl önce

Gulnar661706
1 yıl önce

Gulnar661706

Hello

1 yıl önce

Zeynep38072

Hello gulnar benim gruba gel

1 yıl önce

Uurcanriva

The birektir cümleye anlam katar man ise adam demektir (sadece adam)

1 yıl önce

lara396321

The ' yı tek olan şeylerde kullanırız orn; en iyi öğrenci ( 1 tane en iyi vardır) " The sun" (güneş)... Fakat şehir isimlerinin onune gelmez "the izmir" gibi bir sey yoktur. Gitar gibi muzik aletlerin onunde kullanilir. Her zaman gittiğiniz bariz bir yer varsa onun onune de the getirebilirsiniz konuşmalarda. Örnegin; market. Ha birde en cok bilinmesi gereken daha önce bahsettiginiz birinden yine bahsederken the kullanirsiniz. Daha once oradan gecen bir adamdan bahsetmişseniz bir dahaki sefere bahsedisinizde "the man" olarak gecer. Kafanizi o neden böyle bu niye soyle diye yormayin turkceyle bagdastiranlar varsa bagdastirmayin bunlar kural her yerde turkce düşünmeyin. Kafaniz corbaya döner

1 yıl önce

BilgiliAda2

Benimde kafa karışıyor bazen ya

1 yıl önce

Zeynep38072

Destan çok haklısın babama sordum onun bile akılı karıştı çok zor çok zor değil ama kafa karıştırıcı

1 yıl önce

..Nur..

men = adamlar demek man = adam demek

2 yıl önce

mehmetuslu2007

Man adam demek te men neden sayilmiyi allah askina

2 yıl önce

Zeynep38072

Men menemen demek man=ADAM Demek

1 yıl önce

sinan681198

"The "daha çok hangi durumlarda kullanılıyor

2 yıl önce

nurdan619564

The eki geldiginde belirli adam olmaz mi

2 yıl önce

Mamedoff313

The men adamlar. The man yok

2 yıl önce

CezaSagopa

Çok pratik bir uygulama

1 yıl önce

Asif943211

Eger basta adam ve baska soz gelirse the ile basliyor

1 yıl önce

Feqi8

O adam yaziyorum yalnis kabul ediyor garip

1 yıl önce

Yusuf491044

Man adam ise The neden olmuyor.O adam olması gerekmiyor mu ?

1 yıl önce

crazyboy996542

Sacmalik

1 yıl önce

BegmSu209298

The denmiyorrr

6 ay önce