1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I read him a newspaper."

"I read him a newspaper."

Çeviri:Ben ona bir gazete okurum.

May 20, 2014

31 Yorum


EjdannciMf

✏ Soruyla ilgili ek bilgiler

✅ HİM = ONU

✅ HER = ONA

!! Bunun ikisini karıştırmamalıyız !!

Daha fazlası

https://www.limasollunaci.com/ingilizce-turkce-sozluk/him-ne-demek-turkce-anlami


musankara

"I read him a newspaper."

Çeviri:Ben ona bir gazete okurum.


kevin631610

"ben onun gazetesini okurum"

Arkadaşlar bu cümlenin ingilizcesi nedir?


[aktif olmayan kullanıcı]

    I read his newspaper


YigitCeylan2009

    ben hızlı yazmayı seven biriyim çünkü zaman kaybedince sinir oluyorum bende tik olarak kaldı. Gazete yazacagıma gzete yazmışım ama normalde yazım kurallarına çok dikkat ederim sadece orada e harfini unnuttuğum içen yanlış gösterdi


Glorya45

    gazete yazacaĞıma-uNuttuğum içİn gösterdi.


Learner.Sportive

    Türkçe'de, ülkenin de hiçbir yerinde "Ben ona bir gazete okurum" diye düzgün bir ifade olamaz, kullanılmaz. Mantıken de kusurludur bu cümle. Ya "Ben ona gazete okurum" denir ya da illa "bir" diyeceksiniz o cümle şu anda yaşanıyordur ve bu yüzden şimdiki zaman kullanırsınız "Ben ona bir gazete okuyorum". Lütfen rica ediyoruz, İng.ce öğretelim derken milletimizin zaten çoğunlukça ve yeni nesillerce unutulmaya başlanan Türkçesine bir tekme de siz atmış olmayın. Kaç yaşındayım, mesleğim itibarıyla da doğrudan dil ile ilgiliyim, ama hiç böyle cümleler duymadım görmedim. Oluyorsa bile istisnadır azınlıktır. Hatalı olduğu gerçeğini değiştirmez


alperen02

    Ne dediği anlasilmiyor.


TubaHazera

    Ben bir gazete okurum diyorum oda ben ona bir gazete okurum biyo benbe sinir oluyorum


Emrah393946

    'I read to him a newspaper '*olması gerekiyor


cakirselim

    -e / -a için to kullanılması gerekmez mi ben ona derken to him / to you yani ona sana olmaz mı biri açıklayabilir mi?


_ece_

    Kelimeler anlaşılmıyor


Yigitozyurt

    a yı yazmayı unuttum off >:(


AYEYilmaze

    çok saçma hemde anlaşılmıyo


okulll

    söylüyorum kadın anlamıyor


hatininhayalleri

    her/him kelimelerinden hangisi eril hangisi dişil?


aydan1401

    Him erkek icin her kadin icin


afatsuM.H.K

    I =Ben You=Sana-seni Him= Ona-onu - Erkekler için kullanılır Her= Ona-onu - Kızlar için kullanılır It= Ona-onu - Caznsız varlıklar için kullanılır. Us =Bizi-Bize You= Sizi-Size Them= Onları-Onlara


care4male

    him eril , her dişil


Melekkavma

    YA AMA ÇOK KOLAYUYYYYYYY


CanOzanMuz

    Lan ben bu beceriyi becereyim hala gecemiyoruk


Belemirr

    him ona onun demek değil mi?Benim yaptığım neden yanlış


mirhansevgi

    okurum yazdım okudum olarak çıktı yanlış mı benim yaptığım?


SenaAkdemir

    ona derken ne alaka ki


erzist

    Him ile Them okunuşu çok mu birbirine benziyor yoksa sadece ben mi karıştırıyorum


emre.secil

    Bir bir demek ne ya lan..siz sakamisiniz amk okuyun


zeynepnur8

    laf olsun diye mi yazdın


tncy6

    to him olmayacak mı?


Nilgnzn

    cümlede ''ona'' anlamını ''him'' veriyor. Eğer fiilden hemen sonra him/me/her vb geliyor ise bunlar ile fiil arasında to kullanılmaz.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.