1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I read him a newspaper."

"I read him a newspaper."

Çeviri:Ben ona bir gazete okurum.

May 20, 2014

26 Yorum


musankara

"I read him a newspaper."

Çeviri:Ben ona bir gazete okurum.

July 4, 2016

kevin631610

"ben onun gazetesini okurum"

Arkadaşlar bu cümlenin ingilizcesi nedir?

September 10, 2018

alperen02

Ne dediği anlasilmiyor.

July 6, 2014

Emrah393946

'I read to him a newspaper '*olması gerekiyor

November 5, 2018

YigitCeylan2009

ben hızlı yazmayı seven biriyim çünkü zaman kaybedince sinir oluyorum bende tik olarak kaldı. Gazete yazacagıma gzete yazmışım ama normalde yazım kurallarına çok dikkat ederim sadece orada e harfini unnuttuğum içen yanlış gösterdi

June 9, 2019

TubaHazera

Ben bir gazete okurum diyorum oda ben ona bir gazete okurum biyo benbe sinir oluyorum

November 6, 2016

CanOzanMuz

Lan ben bu beceriyi becereyim hala gecemiyoruk

January 9, 2017

SenaAkdemir

ona derken ne alaka ki

November 9, 2014

AYEYilmaze

çok saçma hemde anlaşılmıyo

December 14, 2015

okulll

söylüyorum kadın anlamıyor

January 3, 2016

hatininhayalleri

her/him kelimelerinden hangisi eril hangisi dişil?

August 14, 2016

aydan1401

Him erkek icin her kadin icin

February 11, 2019

afatsuM.H.K

I =Ben You=Sana-seni Him= Ona-onu - Erkekler için kullanılır Her= Ona-onu - Kızlar için kullanılır It= Ona-onu - Caznsız varlıklar için kullanılır. Us =Bizi-Bize You= Sizi-Size Them= Onları-Onlara

March 12, 2019

care4male

him eril , her dişil

September 2, 2016

Melekkavma

YA AMA ÇOK KOLAYUYYYYYYY

October 12, 2016

Belemirr

him ona onun demek değil mi?Benim yaptığım neden yanlış

September 19, 2017

mirhansevgi

okurum yazdım okudum olarak çıktı yanlış mı benim yaptığım?

December 28, 2017

_ece_

Kelimeler anlaşılmıyor

September 24, 2015

Yigitozyurt

a yı yazmayı unuttum off >:(

November 5, 2015

ParsOngun

mal gibi şi

February 23, 2016

erzist

Him ile Them okunuşu çok mu birbirine benziyor yoksa sadece ben mi karıştırıyorum

July 7, 2014

emre.secil

Bir bir demek ne ya lan..siz sakamisiniz amk okuyun

December 26, 2016

ahmetberat54

Jsjsj

March 8, 2015

zeynepnur8

laf olsun diye mi yazdın

February 10, 2016

tncy6

to him olmayacak mı?

May 20, 2014

Nilgnzn

cümlede ''ona'' anlamını ''him'' veriyor. Eğer fiilden hemen sonra him/me/her vb geliyor ise bunlar ile fiil arasında to kullanılmaz.

May 20, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.