1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I read him a newspaper."

"I read him a newspaper."

Çeviri:Ben ona bir gazete okurum.

May 20, 2014

10 Yorum


musankara

"I read him a newspaper."

Çeviri:Ben ona bir gazete okurum.


EjdannciMf

✏ Soruyla ilgili ek bilgiler

✅ HİM = ONU

✅ HER = ONA

!! Bunun ikisini karıştırmamalıyız !!

Daha fazlası

https://www.limasollunaci.com/ingilizce-turkce-sozluk/him-ne-demek-turkce-anlami


asybrcn

Him - Ona, onu (Erkek)

Her - Ona, onu (Kadın)


kevin631610

"ben onun gazetesini okurum"

Arkadaşlar bu cümlenin ingilizcesi nedir?


xxScepticz

ben hızlı yazmayı seven biriyim çünkü zaman kaybedince sinir oluyorum bende tik olarak kaldı. Gazete yazacagıma gzete yazmışım ama normalde yazım kurallarına çok dikkat ederim sadece orada e harfini unnuttuğum içen yanlış gösterdi


a_h.m.e-t

Türkçe'de, ülkenin de hiçbir yerinde "Ben ona bir gazete okurum" diye düzgün bir ifade olamaz, kullanılmaz. Mantıken de kusurludur bu cümle. Ya "Ben ona gazete okurum" denir ya da illa "bir" diyeceksiniz o cümle şu anda yaşanıyordur ve bu yüzden şimdiki zaman kullanırsınız "Ben ona bir gazete okuyorum". Lütfen rica ediyoruz, İng.ce öğretelim derken milletimizin zaten çoğunlukça ve yeni nesillerce unutulmaya başlanan Türkçesine bir tekme de siz atmış olmayın. Kaç yaşındayım, mesleğim itibarıyla da doğrudan dil ile ilgiliyim, ama hiç böyle cümleler duymadım görmedim. Oluyorsa bile istisnadır azınlıktır. Hatalı olduğu gerçeğini değiştirmez


asybrcn

Zamirler (Pronouns)

Özne - Sahiplik z. - İlgi z. - Nesne

(Ben - Benim - Benimki - Bana)

I - My - Mine - Me

You - Your - Yours - You

He - His - His - Him

She - Her - Hers - Her

It - Its - Its - It

We - Our - Ours - Us

They - Their - Theirs - Them


Nznin20

Salam.Mən bu suala düzgün cavab verdiyim halda səf götürdü


alperen02

Ne dediği anlasilmiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.