1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I believe that she is at the…

"I believe that she is at the farm."

Traducere:Eu cred că ea este la fermă.

May 20, 2014

11 comentarii


sofiabojan

de cand nu e corect e=este?

May 20, 2014

Paul_Bogdan

"Eu cred ca ea se afla la ferma" mi-a dat gresit. Va rog corectati

May 21, 2015

nelu339542

Hmmm. Chiar este duoligo.traduce si în hengleza și cum vrea hea.

October 20, 2015

geo323984

Corect

January 31, 2016

Stefan867311

Nu e on the farm ??

April 19, 2017

SorinelHonest

"she is at" , "ea este la" , ce nu este clar?.

October 1, 2015

IdeiCreati

Deci farm e si verbul a cultiva, to farm si substantivul ferma

September 27, 2017

alin198617

Am scris " eu cred că ea este la ferma" si mi-a dat greșit.

March 17, 2018

NoMarian

Am zis coect rezolvați bacu

January 23, 2019

NoMarian

Bagu

January 23, 2019

Dorel934978

se află și este sunt sinonime ,mai revizuiți traducerile pentru ca ca sunt făcute anapoda

November 7, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.