1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I believe that she is at the…

"I believe that she is at the farm."

Traducere:Eu cred că ea este la fermă.

May 20, 2014

10 comentarii


sofiabojan

de cand nu e corect e=este?


Paul_Bogdan

"Eu cred ca ea se afla la ferma" mi-a dat gresit. Va rog corectati


nelu339542

Hmmm. Chiar este duoligo.traduce si în hengleza și cum vrea hea.


Stefan867311

Nu e on the farm ??


SorinelHonest

"she is at" , "ea este la" , ce nu este clar?.


IdeiCreati

Deci farm e si verbul a cultiva, to farm si substantivul ferma


alin198617

Am scris " eu cred că ea este la ferma" si mi-a dat greșit.


NoMarian

Am zis coect rezolvați bacu

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.