1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim suyum da çayım da yok."

"Benim suyum da çayım da yok."

Çeviri:У меня нет ни воды, ни чая.

February 3, 2019

8 Yorum


Ecenur90

Bazılarında чаи bazılarında чая kullanılıyor. Bunun sebebi nedir?


murat99747

Ни de anlamına mı geliyor


Ecenur90

Ne... Ne kalıbı


KocYavuz

Чай değil mi


Nihat754155

Çay ve suyun sırasını değiştrince yanlış kabul ediyor. Halbuki "Ne suyum, ne çayım var" ile "ne çayım, ne suyum var" arasında hiç fark yok.


Nihat754155

"У меня нет ни чая ни воды" niçin yanlış?


MertAliKar6

Tek harf için yanlış saymak çok acımasızca


hayat504476

Dogru yazdigim halda yanlis cikdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.