"Sen yolu biliyor musun?"

Çeviri:Do you know the way?

4 yıl önce

18 Yorum


darthcrest

Do you know de wae :D

8 ay önce

Mustafa81035

Aklıma gelen ilk şey oldu hahah

5 ay önce

bBhFCWts

Why are you running? :D

4 ay önce

falconblue

"Road" kelimesini yol olarak biliyordum ama "route" olarak degismis.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bir yere giden yolu sorarken "road" kullanamazsın. road böyle üstüne bastığın yol, somut yani, soyut değil. "do you know the road" oldukça tuhaf bir soru olur yani

  • do you know the road?
  • evet amcamın kızı olur.
4 yıl önce

savasxxx

Cok guzel yorum. Bilgilendik. Tesekkurler

3 yıl önce

lionhasclaws
lionhasclaws

Do you know the directions?

7 ay önce

firstsoll1

o yol road olan değil way yazsaydın kabul ederdi

3 ay önce

ogrenci1999

The kullanmak neden zorunlu

3 yıl önce

Silayin

The ingilizcede kelimeleri belirtir.

3 yıl önce

MahmutOurl

yanlış isem düzeltin ama; "road" daha somut bir şeyi, yani üzerinde yürüdüğümüz yolu ifade ederken, "way" ise daha çok soyut bir yoldan bahsetmektedir, yani metod, güzergâh, ya da gidilmek istenen şekil olarak çevirlebilir.

3 yıl önce

YusufErhan

mesela, show me the main ... on the map cümlesindeki boşluğa road gelmez mi yani?

4 yıl önce

Gohikan
Gohikan

Gelir tabi ki.

1 yıl önce

husonet

Bende road yazdım iyimi :(

3 yıl önce

htdevo
htdevo

Yolun birçok anlamı var. Soruda yolun hangi anlamda olduğu tam olarak belli değil. -hava yolu, demir yolu, deniz yolu -Onlar dönüş yolundalar. -Başka bir çözüm yolu var. -Ankara yolu kapalı. -Yolsuzluk büyük problem.

2 yıl önce

HilmiErdem

Path eklenmeli diye düşünüyorum

3 yıl önce

Koray914848

"Do" yerine niye "Are" olmuyor?

2 yıl önce

ahmetsecgin

Soru işareti koymayınca kabul etmiyor :(

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.