"We walk."

Vertaling:Wij lopen.

May 20, 2014

7 opmerkingen


Hannahske

'to walk' betekent 'wandelen' en 'to run' betekent 'lopen'?!

June 3, 2014

pluimpje123

to run betekent: rennen. en als je dat niet gelooft dan moet je dat opzoeken op vertalen.

March 4, 2019

nicolie1

eigenlijk lijkt 'run' meer op rennen. maar het is wel waar hoor het is lopen... die vorm...

June 4, 2014

nicolie1

Dit klinkt best onlogisch. Walks is loop ipv lopen, en walk is weer lopen ipv loop. eigenlijk dacht ik dat de 's' er staat omdat het dan meervoud is. maar dat blijkt van niet. Dat is best gek.

May 20, 2014

Lenkvist

Nee, dat is niet gek. Ik heb je hier reeds uitgelegd hoe het zit: https://www.duolingo.com/comment/3032660

May 20, 2014

nicolie1

bedankt!

May 20, 2014

marjoleinb96

Ik heb het op school geleerd als de s,h,it regel. Bij she he en it komt er een s achter het werkwoord

November 18, 2014

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.