A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Én lány vagyok."

Fordítás:I am a girl.

4 éve

15 hozzászólás


szaszdani1

Mért nem jó az I am girl, nem az volt hogy én egy lány vagyok

2 éve

vasvariistvan

Mert itt kötelező használni a névelőt.

4 hónapja

Tori.Garten

Figyi. Man=Férfi Boy=Fiú Girl=Lány És a kérdés az volt, hogy "Én lány vagyok"-hoz melyik a helyes. Akkor valószínűleg egy lány nem mondja hogy I'm a man. Hacsak nem transzvesztita.

3 éve

szelesbt

az I am an girl. mért nem jó?

3 éve

vasvariistvan

Mert a GIRL mássalhangzóval kezdődik,

4 hónapja

IstvnBerec

Mert az: I am a girl.

3 éve

labanczeniko

ja nálamis ez volt a kérdés

3 éve

Vikike529031

Miért nem fogadja el ezt,,I am girl''?

1 éve

Markzsigmond

eddd

4 éve

Erikhadnagy

én lány vagyok

4 éve

Koppany82

Sziasztok! Az "I am a boy." és az "I am a man." miért nem jó fordítások? A feladat az volt, hogy jelöljem be a jó fordításokat. Szerintem mindhárom jó, nem csak az "I am a girl." Vagy a boy és man elé nem kell névelő?

3 éve

tgvagyoksz

Kw dwd dswdf xdqd ddkwk dwx wx s x wx ekddxwx idfkewd ijjw jwwd is dfjidxd ssxdf ssx x dwx ws

4 éve

Markzsigmond

riiiririkdfkdkdkfkfkfkfuif

4 éve

maszlergamer

Jjfjf

4 éve

Markzsigmond

ifodklcjkgkgbkgk

4 éve

Kapcsolódó fórumok