"Én lány vagyok."

Fordítás:I am a girl.

4 éve

7 hozzászólás


szaszdani1

Mért nem jó az I am girl, nem az volt hogy én egy lány vagyok

2 éve

vasvariistvan

Mert itt kötelező használni a névelőt.

8 hónapja

Tori.Garten

Figyi. Man=Férfi Boy=Fiú Girl=Lány És a kérdés az volt, hogy "Én lány vagyok"-hoz melyik a helyes. Akkor valószínűleg egy lány nem mondja hogy I'm a man. Hacsak nem transzvesztita.

4 éve

szelesbt

az I am an girl. mért nem jó?

3 éve

vasvariistvan

Mert a GIRL mássalhangzóval kezdődik,

8 hónapja

labanczeniko

ja nálamis ez volt a kérdés

3 éve

Vikike529031

Miért nem fogadja el ezt,,I am girl''?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.