Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kuş zinciri açmaya çalışır."

Çeviri:The bird tries to open the chain.

0
4 yıl önce

8 Yorum


wsynduo

Work'ün calismak anlami var fakat burada calismak kelimesi cabalamak anlamiyla kullanilmis.bu yuzden work kullanmak yanlis olur.ayrica "try to another verb" kalip olarakta dusunulebilir.bu sekilde cabalamak, ugrasmak, calismak anlamlarina gekir

2
Cevap ver3 yıl önce

TolunAltuK

the olmadan olmuyor mu

1
Cevap ver4 yıl önce

alsusa

"Kuş zincir açmaya çalışır." gibi genel bir mana olur. "I fix computers." doğru olabilir yani ama bu cümlede olmaz.

0
Cevap ver4 yıl önce

kebsilli

Work neden kabul edilmedi

1
Cevap ver3 yıl önce

Emrahmys

kilidi açmaktan bahsediyorsak 'unlock' fiili de kabul edilmeli. raporladım; belki ilgilenen olur.

1
Cevap ver3 yıl önce

bahadir35

The bird works to open the chain yazdim olmadi.

0
Cevap ver3 yıl önce

emrezafrak

unlock kelimesini neden kabul etmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

Birsepetbulut

Bu ingilizler, noktalama işaretlerini pek kullanmadıkları için İngilizce cümlelerini çevirmekte zorlanıyorum. Noktalama işaretleri olmayınca, cümle bir birine karışıyor.

0
Cevap ver3 ay önce