1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben cuma günü oğlumun öğretm…

"Ben cuma günü oğlumun öğretmenleriyle konuştum."

Çeviri:On Friday I spoke with my son's teachers.

May 20, 2014

25 Yorum


melahat809520

cümle birebir aynı ben on friday ı sona koymuşum kabul edilmedi çok sinir bir durum


nazpamukk

evet bu kadar detaylara takılması işimizi biraz zorlaştırıyor maalesef


HalimTuran

i spoke to the teachers of my son on friday. Bu neden kabul edilmedi?


VolkanKozi

Öğretmenleriyle yani birlikte anlamında cümle. Öğretmenlerine olsa to olabilir. Tek yönlü olmadığından denebilir


kenansadik

İnsanlar için of kullanılmaz


smail59695

I spoke with my son's teachers on friday. Olur mu?


TogrulHuse1

Çok saçma ben burada on Friday sözünü cumlenin başında yazsam nolur sonunda yazsam nolur ne farkı var


bulnet_2003

Neden özne başta değil


Armagan.kilic

With teacher of my son with my son's teacher arasinda ki fark nedir


zubist

spoke deil de talked olmayacak mı sonuçta talked karşılıklı yapılan spoke tek başına yapılan


Sadkz1

Birde bucumleyi birdaha gorup yorumlara bakip oyle cevap varsa gorecem bu nezaman olursa artik yani cok sacma bir sistem


OnurOnur9

"ı talked to my son's teacher on friday" yazdım olmadı


bambutohumu

Talk to /speak with kullanımı hakkında bilgi alabilir miyiz değerli bilgi sahiplerinden? Mesela burada talked to neden tercih etmiyoruz


Sadkz1

1 with olmadan olmuyomu 2gunler sona gelmez mi


GreatSargon

On friday I talked with my son's teachers. Speak tek tarafli talk iki tarafli konusmalarda kullanılıyor idi benim bildiğim. Burda geçmişte olmuş bitmiş olduğu için mi acaba spoke kullanılmış kafam karıştı.


Glen35178

Ben de I spoke with my son 's teacher on Friday. Yazdım. Kabul edilmedi.


newzat

on sunday i sona yazınca kabul etmiyor ne kadar saçma.motomot tercümemi yapacağız ne yani?


hakan6566

On friday sonda olmuyoru


Deniz512613

Aynısını yazıyorum neden yanlış


NimetUysal2

Nerde hata yaptıgımı bir türlü anlayamıyorum


Tue746555

I talked with my son's teacher on friday. Yanlış bir cümle değil?


FratKayk

I talked to my son's teachers on friday. Aynı anlamdaki cümleler olduğundan kabul edilmesi gerekirdi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.