Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The guide is for you."

Çeviri:Rehber senin içindir.

4 yıl önce

7 Yorum


ebirushh

kılavuz kelimesi de rehber yerine kullanılabilir.

4 yıl önce

neslihan104199

Guy diye duydum hahah

2 yıl önce

HamzaYiitD

Yanlışıkla the g uide for you yazdım yanlıs sayd1 ayıp

2 yıl önce

kata129376

Ya abi sinir bozucu.. Rehberler senin icin diyom mal kabul etmiyo

1 yıl önce

Sezen948565

çoğul değil çünkü

8 ay önce

ahmet903656

The guide is for you yerine the guide for you olmazmı

1 yıl önce

mihri.bgbng

cümleler ne kadar anlamlı?!

1 yıl önce