"The guide is for you."

Çeviri:Rehber senin içindir.

May 20, 2014

8 Yorum


ebirushh

kılavuz kelimesi de rehber yerine kullanılabilir.

May 20, 2014

HamzaYiitD

Yanlışıkla the g uide for you yazdım yanlıs sayd1 ayıp

January 17, 2016

neslihan104199

Guy diye duydum hahah

June 18, 2016

ahmet903656

The guide is for you yerine the guide for you olmazmı

November 15, 2016

mihri.bgbng

cümleler ne kadar anlamlı?!

July 6, 2017

kata129376

Ya abi sinir bozucu.. Rehberler senin icin diyom mal kabul etmiyo

July 10, 2017

Sezen948565

çoğul değil çünkü

December 10, 2017

Velikaraki

The guide is for you

July 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.