1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The guide is for you."

"The guide is for you."

Çeviri:Rehber senin içindir.

May 20, 2014

13 Yorum


ebirushh

kılavuz kelimesi de rehber yerine kullanılabilir.


iremhilye

Çoğunlukla rehber olarak kullanırız. Sizin yazdığınız yanlış olduysa rapor edebilirsiniz.


neslihanbaltas

Guy diye duydum hahah


Mert_Zay

SEYAHAT bölümündeki yeni kelimeler;

airplane - uçak

backpack - sırt çantası

boat - tekne

ship - gemi

visit - ziyaret

guide - rehber

motorcycle - motosiklet

drive - sürmek, araba kullanmak

spanish - İspanyolca

portuguese - Portekizce

french - Fransızca

map - harita

transportation - ulaşım, ulaştırma

road - yol

vehicle - araç

bridge - köprü

flight - uçuş

adventure - macera

trip - gezi

german - Alman

subway - metro

departure - kalkış

journey - gezi

tourist - turist

south - güney

germany - Almanya

abroad - yurtdışı

passport - pasaport

around - etrafında

chinese - çin

turn - dönmek

international - uluslararası

as far as - kadarıyla


HamzaYiitD

Yanlışıkla the g uide for you yazdım yanlıs sayd1 ayıp


Velikaraki

The guide is for you


TCBahtiyar1

Her şey aynısını yazdım hata veriyor


yumos2011

Bir saattir söylemeye çalıştım olmadı


ahmet903656

The guide is for you yerine the guide for you olmazmı


mihriickrr

cümleler ne kadar anlamlı?!


kata129376

Ya abi sinir bozucu.. Rehberler senin icin diyom ❤❤❤ kabul etmiyo


Sezen948565

çoğul değil çünkü

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.