A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van itt telefon?"

Fordítás:Is there a telephone here?

4 éve

13 hozzászólás


wiwiiiiih

az "is here the telephone?" miért nem jó?

4 éve

grrita

Ez azt jelentené "Itt van a telefon?" A "there is" azt jelenti, VAN valami. Az "is there" pedig hogy "VAN" valami? Tehát a hangsúly a van-on van.

4 éve

_Anita_
_Anita_

Ez nem azt jelentené, hogy "Van itt egy telefon?" Az pedig miért nem jó, hogy "is there any phone here?"

4 éve

Edit09.16
Edit09.16

is here a phone? ez miért nem jó?

4 éve

odika33

Az miért nem jó? Is here a phone?

4 éve

Pelyhi

ugyanez a kérdésem..........o.O

3 éve

odika33

Akkor nem vagyok egyedül a problémával, persze semmi sem tökéletes, de azért jó a duolingo.

3 éve

grrita

"is here a phone?" Ez azt jelentené "ITT van egy telefon? " A "there is" egy szószerkezet. Azt jelenti, VAN valami. Az "is there" pedig hogy "VAN valami?" Tehát a hangsúly a van-on van.

3 éve

dsteven001

Én ezen a mondaton kiakadtam, de nagyon. Nem érthető számomra, hogy ez a szó hogyan kerül a képbe? there - jelentése oda, ott, amoda. Ennek a mondatnak magyar logika szerint semmi értelme. Van ott egy telefon itt? Ha itt van a telefon, akkor nem lehet itt is, meg ott is egyszerre. Ha csak nem szaladgál szegény :((

3 éve

Drika51

A there is/are jelentese: van, es jelenleg nem ott jelenteseben szerepel. Ezert van igy ertelme a mondatnak.

3 éve

RozliaJns
RozliaJns

Szerintem nem kell mindig logikat keresni!Gyakorolni es egy ido utan automatikusak lesznek ezek a szamunkra kisse fura mondatszerkesztesek!

2 éve

tuskepark

a there az ott

1 éve

horvathgab13

Szóval ott is.az elején, és a végén itt ! De így semmi értelme sincs ! / Szó szerint : Van ott egy telefon itt ! Szóval nem értem!

1 éve