Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea îl iubeşte ."

Traducere:She loves him.

0
acum 4 ani

3 comentarii


swef
swef

de ce nu se poate spune si ;"she loves he"

0
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Asa cum nici in romana nu poti sa spui ”Ea iubește el.” pentru ca ”el” nu are rol de subiect ci este complement, deci trebuie să folosesti alta forma pentru pronume (Ea îl iubește pe el).
Vezi tabelul de aici, coloana a doua (Object Pronouns).

0
Răspundeacum 4 ani

swef
swef

mersi fain

0
Răspundeacum 4 ani