"Bu, benim içinde doğduğum hastane."

Çeviri:This is the hospital which I was born in.

May 20, 2014

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

erdim139

This is the hospital where i was born in. ..neresi yanlis.acaba?

May 20, 2014

Nilgnzn

''this is the hospital where I was born'' where kullandığınızda in fazlalık oluyor.

May 20, 2014

mgvn

mantık olarak which bağlacı olmalı. çünkü ; bu hangi hastane ? şeklinde ki soruya cevap olabilecek bir cümle . bu benim içinde doğduğum hastane gibi .

June 4, 2014

Preternatural

Which olsa da olmasa da cevap doğru.

March 10, 2015

mehmet792968

In which I was born Which I was born in Ikisi de oluyor Burasi onemli. Bakin burasi cok onemli ( berat)

July 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.