"Evet, güle güle!"

Çeviri:Да, пока!

February 8, 2019

10 Yorum
Tartışma kilitli.


turnacii

пока-пока! yapısını neden güle güle olarak kullanamıyoruz


Seher729026

До скорого ile до свидания arasındaki fark ne


Necibe211261

До скорого Tezlikle görüşenedek до свиданья Hoşçakal anlamında bence


Justluz

Пока olmalı


ZeynepSued771427

Doğru cevabı biri söylesin


Dunya2222

Скорого tezliklə deməkdir , свидания görüş, до qədər


AdilGrcanA

"до свидания" hem hoşçakal hem de güle güle anlaminda kullanılıyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.