- Forum >
- Topic: Portuguese >
- Cem dias para a glória!
Cem dias para a glória!
772
I can not describe my feelings! Today is the day one hundred, that is how long it took me to complete the Portuguese course. I learnt much of dedication and commitment before learning words and grammars. I just wanted to share this moment with this inspirational community and express my greetings and gratitude to those who started, developed, shared experience, wrote sentences of the Duolingo family and creators, and to those people always commenting, correcting and answering inquiries and questions. I will never stop learning as long as I can. When you have a dream, GO for it.
Thank you everyone.
Regards, Kele
37 Comments
772
Sim! embora eu preciso do mesmo tempo do praticando, mas eu posso sentir o espírito do português agora. Felicidade! Não é?
772
em um belo jantar com meus brasileiros, irmão de outra mãe, e sua linda esposa minha querida Mari, em 2017, estávamos conversando em inglês enquanto mari não poderia participado, eu sabia que tinha a aprender como me comunicar melhor com minhas pessoas importantes. Obrigado por sua oferta. Eu não vou esquecer, não hesitarei.. Abraços
772
obrigado querida .. isso me deixa feliz de ler. (por sinal, o que eu digo quando falo com uma senhorita. Obrigado ou obrigada? é sobre aquele que está falando ou o que eu agradeço?) abraços
772
Isso é muito generosa, amigo.. Brasileiros são meus irmãos e cada um de vocês é uma família para mim. Abraços, todo de melhor para vocês
772
Eu tive inspiração no primeiro dia.. e hoje você tem o seu um ... eu confio em você.. Jamal. tudo de melhor para você irmão
772
Thank you for your nice words, Ibrahim. I wish you a pleasant time and to complete your course successfully. Once you done so, you gotta check stories of DUOLINGO, it is incredibly helpful. Have a nice one