"Alo, Vera İvanovna siz misiniz?"

Çeviri:Алло, вы Вера Ивановна?

February 10, 2019

4 Yorum
Tartışma kilitli.


Glizar736959

Salakça çeviri yapan kim bu sitede. Yazdıklarım %100 doğru.


NadiyaPtuz

Sen ,ты değil mi? Neden вы olarak yaılıyor


louiwsye

ты sen demek doğru ama burada vera ivanovna sen misin demiyor vera ivanovna siz misiniz diyor yani sen değil siz kelimesi var siz demek вы o yüzden cevap вы olucak


louiwsye
  • türkçe gibi düşünün sen 2.tekil kişi siz 2.çoğul kişi rusçada da 2.tekil kişi ты 2.çoğul kişi вы mesela 1.çoğul kişi biz de мы
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.