A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Friss az újság?"

Fordítás:Is the newspaper recent?

4 éve

10 hozzászólás


nanasytibor

A fresh-t csak élelmiszerekre meg a levegőre lehet használni?

4 éve

Serpente2

The newspaper is recent-tel mi a baj?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Kérdőmondatnál az alany és a létige felcserélődik. Te kijelentetted, hogy friss az újság. :)

4 éve

both.eszter

is recent the newspaper? - ezzel mi a baj?

4 éve

AntalGabriella

A szorend. Kerdesnel elso az allitmany utana az alany es minden mas utana

3 éve

lacosztech

Miért nem jó a: Is the newspaper is fresh?

3 éve

Rozsasferenc

Nem kell kétszer az is ige, csak az első

3 éve

lacosztech

Bocs, rosszul írtam. Is the newspaper fresh? - a fresh miért nem jó?

3 éve

MarkDnielE
MarkDnielE

Mindig, állandoan, újra, újra elrontom a szórendet mert a nyelvtani részét nem értem.

1 éve

nekenyeres
nekenyeres

Nem történik semmi baj, ha elrontod, legfeljebb haragszol magadra. Azt javaslom, még azt se tedd! Rontasz, rontasz, és újra rontasz, aztán egyszer azt veszed majd észre, hogy már alig. A sok gyakorlástól rögzülni fog, anélkül is, hogy megtanulnád a vonatkozó nyelvtani szabályt. Beszélgetés közben sem lapozgatjuk gondolatban a nyelvtani szabálykönyvet! Türelmet, kitartást, sok sikert kívánok!

1 éve