"It is important that he gives us the letter."

Çeviri:Onun bize mektubu vermesi önemlidir.

4 yıl önce

8 Yorum


smanovic

"Onun bize mektup vermesi onemlidir" dogru sayilmaz mi? Ingilizcede -i hali ile yalin hali arasinda fark yok

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

var, nesnenin başına "the" gelmesi

4 yıl önce

smanovic

teşekkürler arkadaşımla aydınlandık

4 yıl önce

smanovic

yanlız şurda bahsettiğim yorum var: https://www.duolingo.com/comment/1836884

4 yıl önce

Ozge846483

karmaşık gibi geliyor bu cümle yapısı ve anlamakta zorlanıyorum.that he olayını anlamadım mesela.://

1 yıl önce

sumi885634

Bende

3 ay önce

yusuffbu

selcen hanım cevap verse iyi olur

1 ay önce

Ali460013
Ali460013

Bu nasıl bir konusmadir

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.