"Who am I?"

Çeviri:Ben kimim?

4 yıl önce

34 Yorum


farukkirda

kim ben mi ? yaptim sonra hemen utandim

4 yıl önce

MehmetZeki550479

Who am i.... filmi izleyin :):):) guzel film

3 yıl önce

Seyma65

Aynenn

1 yıl önce

Nazl402732

Kesinlikle öneririm :D

1 yıl önce

RickoSanchu

Filmin Türkçe ismi Afrika Kaplanıydı :D

5 ay önce

FerdiDemir

Bn kimim ki ztn .s.s

3 yıl önce

beavisrona

Heisenberg

3 yıl önce

CrowJoy

You goddamn right

3 yıl önce

Smyy9Walkingdead

Kingg

4 ay önce

turuncc

daha kaç kez who am I çevirisi çıkacak yada türkçesi çıkıp ingilizcesini istiyecek yaaahut da bana duyduğunu yaz diyecek arkadaşlar yoruldum artık :))

3 yıl önce

NeverGiveUp_

çok felsefik lan oturdum düşündüm bi saat bu sorudan sonra

2 yıl önce

aligel2

Doctor who izleyin çok güzel bir dizi

2 yıl önce

potterhead711726

Aklıma gelen :) Clara diyordu

2 yıl önce

FaTos123456

Who me ? De aynı anlama gelir mi who am me olur mu ? Bilenler cevaplarsa sevinirim

3 yıl önce

incikin_
incikin_

I (ben);
Me (beni/bana)

Bu cümlede beni/bana vs. yönelme anlamı veya "I"dan önce bir edat (preposition) olmadığı için "me" kullanamıyoruz.

2 yıl önce

AysegulYil2

Ben kimimki zaten diyor inanmayın arkadaslar acıtasyon hep

2 yıl önce

aliye568331

Daha kendini tanimiyo hahaha

2 yıl önce

simay2007

bunu kim yazdıysa hafızasını kaybetmiş olmalı

2 yıl önce

Dizellll

biz ne bilelim kimsin

2 yıl önce

Korayusa

Who am ı diyince aklıma hacker filmi geldi

1 yıl önce

M.Furkan42

hackerrr wdrvfrvrgrgb

1 yıl önce

Fatih_Polat

bunun filmi de güzel... :)

3 yıl önce

Bisnev99

Kimim ben nasıl söylenir ?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Aynı şekilde "Who am I?"
Malum İngilizcede ögelerin dizilişi Türkçedeki kadar esnek değil!

• I am Jane.
Ben Jane'im. / Jane'im ben. / Ben, Jane.

• Am I Jane?
Ben Jane miyim?/Jane miyim?/Jane miyim ben? vs.

• Who am I?
Ben kimim?/Kimim ben?

2 yıl önce

zulfuozan1

teşekkürler

2 yıl önce

CTongucoglu

İsmet kim ki zaten.

1 yıl önce

Mls740341

Bu kadar basit bi sey icin alakasız yorumlar sırf meraktan baktim

1 yıl önce

Gulsum736875

Sen bir UZAYLISIN :D

10 ay önce

Feronokuro

afrika kaplanı yazdım kabul etmedi ah ah

4 ay önce

-Raaki
-Raaki

Who i am? ne demek

2 ay önce

SalihKaya445177

Breaking bad hayranları burada mı

2 ay önce

Selman58322

Güzel filmdir izleyin :d

1 ay önce

Selman58322

Güzel filmdir, izleyin derim.

3 hafta önce

cigo5959

Filmini güzel izleyin

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.