A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am going to walk to the castle."

Fordítás:El fogok sétálni a várhoz.

4 éve

7 hozzászólás


gabor.huszar

Gyalog fogok a kastélyhoz menni?

4 éve

prody001

Nagyon nem. Alapból a gyalog menni vhová az go somewhere on foot. A walk az sétálnit jelent.

4 éve

fzoltanf

El fogok sétálni a kastélyhoz? Nem tudom jó e.

4 éve

TomDienes

Bejelentettem így...

3 éve

eminens2

Elfogadja. 2018.08.18.

3 napja

RbertKlenk

Az én nem kell az elejére." El" kellene de nem fogadja el

4 éve

kicsinyuszt

a várba --- ez miért nem jó?

3 éve