A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Vannak lovaik."

Fordítás:They have horses.

4 éve

5 hozzászólás


LszlEke

Mi a kulonbseg a she/he v. they kozott?

4 éve

Maminti.
Maminti.

she = ő (nőnem) She is a girl; he = ő (hímnem) He is a boy ; they = ők (mindkét nemben) They are humans

4 éve

BlintBir1

He has horses is igazán jó lehetett volna...

4 éve

marton44

Miert nem jo az they are ide mert a have birtoklast jelent az are meg nem aki tudja irja meg please

3 éve

Aczlrico

To be lenni ennek ragozott alakja we are mi vagyunk they re ok vannak viszor have birtoklast fejez ki

3 éve