"قطتها"

الترجمة:Her cat

May 21, 2014

25 تعليقًا


lord265178

her cat >>>>> اجابة سليمة .... معناها .... قطتها

May 21, 2014

sarah4335

قطتها

September 11, 2015

AbdurahimAR

Hir / her ما الفرق

January 6, 2015

mohanad-jitawi

him ضمير الغائب للمفرد المذكر

her ضمير الغائب للمفرد المؤنت

his تستخدم للملكية للمذكر المفرد

her تستخدم للملكية للمؤنث المفرد

April 17, 2015

Tomek1992

شكرا

December 4, 2015

raghdsami

شكرا علي المعلومة

August 21, 2017

HMD3428

hir ليس لها معنى

April 22, 2015

mohamedwaheed0

على فكره قطتها his cat لا الها بتاعت قطتها دى بتقول انها بنت والبنت بتاخد his

November 10, 2016

lucy-faten

خليد

September 22, 2015

sal161057

Here's

March 30, 2016

waaad2

لازم استخدام الظمائر الصحيحة #

April 8, 2016

mohannad3967

ليه مو its cat

May 31, 2016

sNcq6

its يعني انها

May 24, 2017

almalki113

She cat يعني هي قطة

July 14, 2016

7lUz1

درس ملكيه صعب جدا

July 22, 2016

reats1

صراحه درس الملكيه صعب بس حنا خذيناه في الصف السادس عشان كذه صار سهل علي

August 1, 2016

Ghzlan55043

والله توني ادري انا خلصت صف سادس شكلي يوم كنا ناخذه كنت اكل ههههههه

July 6, 2017

HahaHaha112

سؤال الحي ليش اذا اخطأت يعيدونه لي

August 14, 2016

HahaHaha112

الحين **

August 14, 2016

osmanahmed229408

ok

January 28, 2017

x1s5

Ĺ

August 15, 2017

raghdsami

انا في الصف الخامسو ريح للسادس وا اول مره اعرف ان في ضماير في الغة الإنجليزية

August 21, 2017

mohammedha165804

Her cat .why rong

August 29, 2017

fyVg6

قطتها مهناها…… her cat

November 24, 2017

hkRJ7

حححححححححححححححح

December 29, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.