"قطتها"

الترجمة:Her cat

May 21, 2014

28 تعليقًا


lord265178

her cat >>>>> اجابة سليمة .... معناها .... قطتها


AbdurahimAR

Hir / her ما الفرق


mohanad-jitawi

him ضمير الغائب للمفرد المذكر

her ضمير الغائب للمفرد المؤنت

his تستخدم للملكية للمذكر المفرد

her تستخدم للملكية للمؤنث المفرد


Moathalsob

Thank you so much


raghdsami

شكرا علي المعلومة


HMD3428

hir ليس لها معنى


HahaHaha112

سؤال الحي ليش اذا اخطأت يعيدونه لي


e1lj7

عشان تتعلم من خطأك


mohamedwaheed0

على فكره قطتها his cat لا الها بتاعت قطتها دى بتقول انها بنت والبنت بتاخد his


sloom_9996

His للمذكر Her للمؤنث


waaad2

لازم استخدام الظمائر الصحيحة #


mohannad3967

ليه مو its cat


sNcq6

its يعني انها


7lUz1

درس ملكيه صعب جدا


raghdsami

انا في الصف الخامسو ريح للسادس وا اول مره اعرف ان في ضماير في الغة الإنجليزية


fyVg6

قطتها مهناها…… her cat


hkRJ7

حححححححححححححححح


ehQf19

ليش خطأ


Moathalsob

مرررره سهل و

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.