1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim bir planım var."

"Benim bir planım var."

Çeviri:У меня есть план.

February 14, 2019

5 Yorum


HseyinYege1

Neden мои degilde у меня ?


Elcan872552

Evet neden мои ya da моя değil de меня?


lilpasha

Neden мои değil


Buse889051_

Öncelikle, belirli bir varlığın var olduğundan bahsederken у тебя, у меня, у нас gibi kalıplar bir arada kullanılır. Örneğin; - У меня есть план=Benim bir planım var./Benim planım var. - Мои план=Benim planım


Salmanov16

Мои çoğul olunca kullanılıyor yanılmıyorsam Мои olsaydı planlarım var olurdu yanlışım varsa düzeltin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.