"Bunlar sinek değiller."

Çeviri:Это не мухи.

February 15, 2019

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Nadya512072

Çoğul anlamı katar


1ihsankoc

муха neden мухы değil? Sonu ''a'' ile bittiği için ve dişi olduğu için sonuna ''a'' yı düşürüp yerine "ы" getirmemiz gerekmiyormuydu çoğul yapmak için? neden и geldi?


Nadya512072

Rusça karşılığı bu şekilde olabilirmi "эти не муха"


Emin981882

He- olduğunda inkar cümlesi


1ihsankoc

муха neden мухы değil? Sonu ''a'' ile bittiği için ve dişi olduğu için sonuna ''a'' yı düşürüp yerine "ы" getirmemiz gerekmiyormuydu çoğul yapmak için? neden и geldi?


_4limon4_

а düşünce х kalıyor, х nin yanına da asla ы yazmıyoruz sadece и harfini getirerek çoğul yapıyoruz. Bu bir gramer kuralı oluyor,

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.