"The girls walk along the water's edge."

Çeviri:Kızlar suyun kenarında yürürler.

May 21, 2014

15 Yorum


altugcyhn

cümle "kızlar su kenarı boyunca yürürler" şeklinde tercüme daha mantıklı değil mi?

May 29, 2014

HakanAslan5

bnde öyle yazdım çıkan cevapla aynı anlamda değil mi?

June 14, 2014

yagmurdaml18

Bende yazdım ama yanlis diyor

January 7, 2018

Leon731

Sana katılıyorum. Ben de o anlamı çıkarttım.

August 3, 2014

jkk1907

along cümlede var ama tercümede neden yok?

June 21, 2015

spek10

Kızlar suyun kıyısı boyunca yürürler

May 1, 2016

alialper

buradaki along ne anlama gelir

May 21, 2014

altugcyhn

boyunca yada doğrultusunda gibi bir anlamı var

June 23, 2014

HilalNur404

Along yerine by denebilir mi ? The girls walk by the water's edge ?

December 18, 2016

oktayservet

Ben suyun kenarinda yazdim.aciklamada suyun kenarinda diyor.ama cevabimi suyun kenarindan olmalidi diyerek yanlis sayiyor.cok fazla hata yapmaya basladi program.

August 3, 2014

Burakzen

kızlar su kenarında yürüler ?

September 29, 2015

HalukErkan

"kızlar suyun kenarı boyunca yürürler" benim favori cevabım

September 5, 2016

sorumsuzz

önceki sorularda geniş zaman ifadelerini şimdiki zaman olarak öneriyordu. bu sefer kabul etmedi. düzeltilmeli.

December 2, 2016

mustafa455802

The girls walk along the edge of the water olmaz mı.insanlar dışındaki durumlarda bu şekilde kullanmıyormuyduk

November 14, 2018

Mehmet358126

"along" Turkce karsiti "boyunca" olduguna gore ; NEDEN YANLIS??

February 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.