Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben çok fazla harcıyorum."

Çeviri:I spend too much.

4 yıl önce

12 Yorum


Kangume

very much neden olmuyor

3 yıl önce

OsmanKurun

I spend a lot. da olabilir bence

3 yıl önce

CokuDuman

Bencede

3 yıl önce

kbra8

very much neden olmuyor

3 yıl önce

erkantaylan

very much yeterince çokluk anlamı vermiyor sanırım

3 yıl önce

Outface

I spend a lot?

3 yıl önce

AHMETMURAT1

üçünde doğru olması gerekmez mi? so much ve too much çok anlamı yaratıyor??

3 yıl önce

AtomKarnca

"I spend much more" da cevap olamaz mı?

3 yıl önce

ahmet712212

'm olmasa olmazmı

3 yıl önce

yuzer.onur

ben çok fazla harcarımla aynı şekilde mi yazılıyor bu

3 yıl önce

merDurmu2

Waste de harcamak demek değilmi?

3 yıl önce

cerkesomer

So much neden olmadı

3 yıl önce