1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben çok fazla harcıyorum."

"Ben çok fazla harcıyorum."

Çeviri:I spend too much.

May 21, 2014

12 Yorum


Kangume

very much neden olmuyor


OsmanKurun

I spend a lot. da olabilir bence


kbra8

very much neden olmuyor


erkantaylan

very much yeterince çokluk anlamı vermiyor sanırım


Outface

I spend a lot?


AHMETMURAT1

üçünde doğru olması gerekmez mi? so much ve too much çok anlamı yaratıyor??


AtomKarnca

"I spend much more" da cevap olamaz mı?


ahmet712212

'm olmasa olmazmı


yuzer.onur

ben çok fazla harcarımla aynı şekilde mi yazılıyor bu


merDurmu2

Waste de harcamak demek değilmi?


cerkesomer

So much neden olmadı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.