1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Нет, спасибо."

"Нет, спасибо."

Çeviri:Hayır, teşekkürler.

February 15, 2019

4 Yorum


FatullaM

"Спасибо" tercümesinde sağol var niye cevab yanlış çıkıyor.Sağolda teşekkür anlamına gelmiyor mu?


akiyumax

bunu ilk derse öğrenmemiz gerekmiyor muydu çünkü uygulamayı aralıksız günlerdir kullanıyorum hala basicde


Yasin745943

Tesekkur ederim de kabul edilmeli. Acele ile mi yapildi bu ders anlamadim ki. Kombinasyonlari oldugunca cok tutmalari gerekir ama iste... Lingot gitsin


SujahatGur

Ya yazim hatasi icin kabul edilmediii

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.