"Моя сестра читает эту книгу, хотя и не понимает её."

Çeviri:Benim kız kardeşim anlamasa da bu kitabı okuyor.

February 15, 2019

4 Yorum


AhmetAan4

Rusçadan Türkçeye 3'ü Roman olmak üzere 4 kitap çevirmiş biri olarak yazıyorum. 1 Rusça cumleyi 20 farklı şekilde Türkçe'ye çevirebilirsiniz ve bunların hiç birisi de yanlış olmaz. Bu yanlış bir alıştırma. Seçenekler sunmanız lazım. Yoksa mesala sizin yukarıda yaptığınız Çeviri çok kötü bir çeviridir hiçbir Yayınevi'nin editörü bu Bu cümlenin Çevirisini bu şekilde bırakmaz mesela Çeviride iyelik zamirleri açıkça yazılmaz Kimse benim kız kardeşim demez Kız kardeşim der E siz "benim" yazmadığı için hatalı sayıyorsunuz mesela. Yine burada alternatif üç dört farklı bağlaç kullanılabilirdi Türkçe'de. Mesela anlamadığı halde anlamadığından dolayı anlamadığı için vb. Tekrarlıyorum seçenek koyun. kişilerin çevirisine bırakmayın. o zaman Doğru çeviriyi yanlış kabul etmek zorunda kalıyorsunuz ve bütün alternatifleri tahmin etmenizin imkanı yok...

March 2, 2019

Sahil612875

Keyfinize gore tercume yapmisiniz , amma yinde sagolun, hic deyilse emek verip yapmisiniz

February 15, 2019

merSolak10

Kız kardeşim bu kitabı okuyor onu anlamasa bile

February 23, 2019

22Busra

Benim kız kardeşim bu kitabı anlamasa da okuyor

March 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.