1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Wstęp do jej rezultatów"

"Wstęp do jej rezultatów"

Tłumaczenie:An introduction into her results

May 21, 2014

12 komentarzy


trylobit

To fajnie, że w podpowiedziach jest tylko "entry"... Zresztą, zgłosiłam.


Kenin8

Jaki może być "wstęp" do "rezultatów" ?


brodo2006

Dokładnie, powinno być introduction i preliminary, entry w podpowiedziach bardzo mylące jest


Jacek67_

Bez komentarza......:)


Los4U

The entry? Nie może być?


yuioyuio

Nie. Entry to 1. wstęp, wejście, np. do muzeum; 2. wpis, np. w pamiętniku; 3. wprowadzenie danych do komputera.

Wstęp w znaczeniu użytym w tym przykładzie to introduction.


JaneDoe71958

Wobec tego słowo 'introduction' powinno być wymienione w podpowiedziach w danym przykładzie...


Trickx

Tak jak 'preliminary'


Piotr430067

A tak w ogóle to co oznacza to zdanie?


alburd

Oznacza: uczymy się angielskiego na dowolnych przykładach :-)


pawelelel

Dokładnie, wiedziałem,że introduction, ale myślę sobie, że zrobie jak w odpowiedziach

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.