"Это женщина."

Çeviri:Bu bir kadın.

February 16, 2019

6 Yorum
Tartışma kilitli.


tubecik

Şunu bi doğru yazamadım:)


AzeahinHes

Rusça klavyeyi nasıl çalıştıralım? Bilgisi olan var mı? Telefonun kendisinde yok Rusça elifba.


bibaseiff

Biri bana "женщины" ile "женщина" arasındaki farkı açıklayabilir mi lütfen? Neden biri "ы" diğeri "а" ile bitiyor ????


Muhammetme922967

Sonu ы bitiyorsa o kelimeyi çoğul yapar yani kadınlar olur


lougtycn

Lehçe bilgimi kullanarak -ы ekinin çoğul yaptığını tahmin ediyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.