"Hol vagy ma este?"

Fordítás:Where are you tonight?

4 éve

6 hozzászólás


sagaboria

A today evening miert nem jo?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert a ma este = tonight

4 éve

Judit239080

Ez nem ma éjszakát jelent? Nálam egyébként this evening-re javította ki. Akkor most hogy van ez?

1 hónapja

esponta

Milyen szabály vonatkozik az are you vagy you are sorrendre? Köszi...

3 éve

Oldmanus

Ha kérdezel akkor "Are you...".

3 éve

Istvn643713

Mit keres ebben a mondatban a this? Azaz a this evening?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.