"Eserin yazarı kimdir?"

Çeviri:Who is the author of the work?

May 21, 2014

88 Yorum


NiraGvn

Work ne alaka ya ?

October 20, 2014

MMelihD

Türkçede de "iş, çalışma" eser ya da yapıt anlamında kullanılıyor. Bu bakımdan düşünebilirsiniz.


12345noname6789

evet bende alakayı anlamadım


ramazan.sisman

Eser kelimesini üzerine geldiğimde piece karşılığı yoktu


EsmaTantaW

Who is the writer of the product neden olmuyor?


vvsey

"Product", normalde bir obje. Bir araba, bir telefon, bir sabun, bir çanta, vs. Onların yazarı yok. Bir kitabın yazarı olur. Ama kitap, product olarak düşünmüyoruz.


erdem.aksoy

Oysa filmlerin sonunda hep Product yazar ;)


Enisnal1

O yapımcı demek, parayı koyan ve iş yaparsa para kazanan.


zerAltunta

Evet yaa neden olmuyor. İşine gelmeyince cevap vermiyo bu lallolar


jzlcdh

"lallolar" ne demek? Neden hem Redhouse hem eksisozlukte bu kelime yok? Yazım hata var mı?


serengltarhan

Lallo dilsiz ya da konuşmayı beceremeyen demek bizim oralarda


aligokan

Lallo değil o "lalo". Doğu ve özellikle güneydoğu ağızıyla dilsiz demek.


nwfnHGR0

Roman(Tzigane) halkının kullandığı argo bir sözcük.Dummy,stupid gibi.


umit098

Lalo demek 'değerli insanlar' demek


carpediem...

^^who is the work's writer^^ neden oluyor


ismail912039

Eser cansız varlık olduğu için s takısıyla aitlik alamaz


oznursu

Work kelimesinin eser anlami da mi var


aligokan

Eser=çalışma


alikonar

Ne yani bu yanlış mı şimdi: Who is the product's writer?


kurul_esra

bu of the ne işe yerıyo


MMelihD

Of burada -nın belirtili isim tamlaması ekini veriyor.


aligokan

The lord of the rings = YüzüklerİN efendiSİ filminden de aşinayız.


Velikarak

Who is the author of the work? Yazar: author, writer Eser: work in,ın : of


slabudak

Hep şu the lar bitiriyor beni. Birini yapsam the eksik oluyor. Cümle kökten yanlıs oluyor


Pubgmerbey

Who is the author of work nasıl kabul olmaz


Heyman491765

eserinde belli olduğunu düşünürsen ona da koyman gerek


Dilara274455

Who is the writer of the work yazınca kabul etmiyor.


Heyman491765

eklemedikleri içindir


Heyman491765

work direk anlamı çalışmak olduğu için ne alaka diyoruz ancak birden fazla anlamı olabiliyor bizde de yüz kelimesi sayı, fiil ve isim şeklinde 3 farklı anlamı oluyor sayı olarak a hundred fiil olarak swim isim olarak face adam da sunu diye bilir yüz kelimesini gördüğünde bu sayı değilmiydi yada bu yüzmek demek değilmiydi gibi..


ibraa23

"Work" hem isimdir hem de fiildir. Isim olarak iş, çalışma yeri, iş yeri olabileceği gibi yapıt ve eser de demektir. Fiil olarak çalışmak, çabalamak, işlemek anlamına geliyor.


lalelalelale

who is the author of the product neden olmuyor.


33ipLcwn

thethethethethe


lalelalelale

who is the writer of the product, neden yanlış.


MusaPircek

Who is - kimdir

The writer (yazarı) of the piece (eserin) - eserin yazarı

Who is the writer of the piece


Kahraman5267

What is wrong with it ?


Mehmet940

Who is the author of work yazdim.the work yazmadim diye yanlis dedi.orada the kullanilmak zorunda mi?


MMelihD

Evet. Türkçede the karşılığı olan bir kelime yok maalesef. O yüzden mantıkla hareket edeceğiz. Soruda "belli bir" eserin yazarı soruluyor. Mantıken de yazarı sorulan bir eser bellidir. Dolayısıyla the alır önüne.


sawashian

‘my work‘ ‘ benim eserim‘ ;)


Asuu1903

piece parça eser demek nasıl piece değilde work olur?


BulentZ

Şu ana kadar ki en absürt çeviri


BurakErdogan09

Eserin yazarı kimdir who is the author of the work'u anlatıyor


sinbad60

Ne alaka work. Kafalarına göre cümle kuruyorlar.


yusuffbu

work oluyorsa project de olmalı mı olur mu


mido798886

Piece kelimesi turkcedeki piyes kelimesine benziyor ve baktim eser alnlaminda kullaniliyor workta yazara sorarsaniz yaptigi is bir eserdir bu nedelerle iki dogru cevap var bence


Salih948191

Who is author of the work? Neden kabul gormedi anlamadim.


aynurovaci

Eserin yazarinin kim oldugu soruluyor yazar belli degil nicin the author


BarOkan1

Who is the author of this creation dedim kabul etmedi this yerine the koymam lazimdi tamam ama gerisi dogru


07angel07

Başka sorularda the author of the book eserin yazarı diye cevriliyorken buna istinaden book kullandim. O halde neden diğer sorularda bu ceviri kullaniliyor çelişkili? ???


MacitSerhat

Who is the book's authors


tamtamerva

Kardeşim çünkü ''book'' kelimesi kitabı ifade etmektedir. Bahsedilen eser sadece kitap değil dergi, gazete, ansiklopedi ve buna benzer birçok şey olabilir. Bu yüzden book kelimesi yanlış olarak kabul edilir.


RahenMivse

aynı cevabı verdim. cevap yanlışsa neden yanlış biri açıklayabilir mi?


Erkan.ES

who is the writer of the product? kabul edilmedi. Tam manayı karşılamaz mı?


nitro1907

Eser için artwork kullandım kabul etmedi. Bence work kelimesinden daha uygun. Yanlış mı düşünüyorum.


MMelihD

Artwork sanat eseri ya da çizim demek. Daha dar bir kapsamı var.


tayfunakyilmaz

Arkadaslar gercekten bir cevap verseniz, product neden kabul edilmiyor? Bana sanki product, ornegin bir fabrikanin uretiminin sonucu ortaya cikan urun gibi geliyor... Ama bir aciklik getirilirse sevinirim...


MMelihD

Bizde ürün kelimesi hem eser hem de mahsul anlamında kullanılabiliyor. Ancak product sözlük anlamı "An article or substance that is manufacturing or refined for sale : İmal edilen ya da satış için işlenen bir madde veya cisim". Bunun Türkçe karşılışı ürün, mahsuldür.


CicekOlgun

Who is the work's writer yazinca neden kabul etmedi bilmek istiyorum.?


omerciftci01

writer da aynı zamanda yazar demek değil mi


MMelihD

Evet fakat ince ve hoş bir ayrıntı vereyim. :) "Writer" herhangi bir şey yazan için kullanılır ki bu çok kapsayıcıdır. Yani bir şair (poet) de writer/yazar sayılır. Ancak author kitap, makale ya da belge yazarlığıdır. Anlamı daha dar.


nursahaluc

against karşı demek burda against the piece diyor. parçanın karşısı gibi bir anlam çıkıyor ?


kurul_esra

who is the work write neden olmadı


MMelihD

Tamlama falan olmuyor bu şekilde. Eser yazmak kim? Çok saçma oldu.


asdf824284

Duolingo da yetkili biri açiklasa bu kadar uzamaz


kratsaimtu

Who is the author of this book da olabilirdi sonuç olarak bu dediğine göre this de diyebiliriz


jzlcdh

Burada "eser" akademik bir şey mı edebiyat mı?


Nisa1183

Work kelimesi.... burada ne anlamda kullanılmış???


jzlcdh

Burada "work" eser" demek.


AyseSeda2

Product derken sanırım yapım anlamında burada bir eser üzerinde çalışma yapıldığı için work olarak kullanılmış sanırım anladığımı yazıyor sayfa editörü değilim öyle veya yok öle değil deseniz yetet


Velikarak

• Who is the book's author? • Who is the author of the work?


ezgisena2

Writer yazar degil mi?


enderfin

work ün önünde the var ama author bilinmiyor neden önünde the var yardım lütfen


Seyhmuz1

Eserin yazari derken burada kitap oldugu belli. Yani yazarlar bina yapmaz degilmi? En azindan book lu cevapta kabul olmali bence.


atmaca49

Bu çalışmanın yazarı kimdir? sorusu mantıklı gibi


AliKOPRULU

Who is the author of the writer yazdım cevap olarak who is the author of the piece verdi. 'Cevabım da hatalı olmalı. yazarın yazarı kimdir gibi bir şey oldu'


alpermutlu1

"who is work's writer" olarak çevirdim.Bu şekilde çevrilemez mi ?


KAMERNUR

bende oyle cevırdımkabul etmedı


zerAltunta

Aynen yaaaa. Eserin üstüne geldiğimde Product vardı ben de cümleyi doğru kurdum ama Product'ı yanlış saydı. Kendiyle çelişiyor bu program. Çok bilmiş editörlere de saygılar...


zerAltunta

Bakın o kadar soru sorulmuş tek bir cevap verememişsin o çok öten tayfa!!! Cevap vermiyorsunuz bari product'lu cümlenin kabul olmasını sağlayın. Başka zaman car car ötmesini biliyorsunuz.


zahter35

arkadaşım, önce üslubuna bi dikkat et istersen. yukarıda da lalolar gibi bir ifade kullanmışsın. yakışmıyor. burası ne dingo'nun ahırı ne de babanın çiftliği!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.