1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Eserin yazarı kimdir?"

"Eserin yazarı kimdir?"

Çeviri:Who is the author of the work?

May 21, 2014

61 Yorum


NiraGvn

Work ne alaka ya ?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Türkçede de "iş, çalışma" eser ya da yapıt anlamında kullanılıyor. Bu bakımdan düşünebilirsiniz.


12345noname6789

    evet bende alakayı anlamadım


ramazan.sisman

    Eser kelimesini üzerine geldiğimde piece karşılığı yoktu


EsmaTantaW

    Who is the writer of the product neden olmuyor?


vvsey

    "Product", normalde bir obje. Bir araba, bir telefon, bir sabun, bir çanta, vs. Onların yazarı yok. Bir kitabın yazarı olur. Ama kitap, product olarak düşünmüyoruz.


erdem.aksoy

    Oysa filmlerin sonunda hep Product yazar ;)


Enisnal1

    O yapımcı demek, parayı koyan ve iş yaparsa para kazanan.


carpediem...

    ^^who is the work's writer^^ neden oluyor


ismail912039

    Eser cansız varlık olduğu için s takısıyla aitlik alamaz


oznursu

    Work kelimesinin eser anlami da mi var


    [aktif olmayan kullanıcı]

aligokan

      Eser=çalışma


alikonar

      Ne yani bu yanlış mı şimdi: Who is the product's writer?


kurul_esra

      bu of the ne işe yerıyo


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Of burada -nın belirtili isim tamlaması ekini veriyor.


aligokan

        The lord of the rings = YüzüklerİN efendiSİ filminden de aşinayız.


dilara_ararat

        Who is the writer of the work yazınca kabul etmiyor.


Heyman491765

        eklemedikleri içindir


Velikarak

        Who is the author of the work? Yazar: author, writer Eser: work in,ın : of


slabudak

        Hep şu the lar bitiriyor beni. Birini yapsam the eksik oluyor. Cümle kökten yanlıs oluyor


Salih948191

        Who is author of the work? Neden kabul gormedi anlamadim.


Pubgmerbey

        Who is the author of work nasıl kabul olmaz


Heyman491765

        eserinde belli olduğunu düşünürsen ona da koyman gerek


Heyman491765

        work direk anlamı çalışmak olduğu için ne alaka diyoruz ancak birden fazla anlamı olabiliyor bizde de yüz kelimesi sayı, fiil ve isim şeklinde 3 farklı anlamı oluyor sayı olarak a hundred fiil olarak swim isim olarak face adam da sunu diye bilir yüz kelimesini gördüğünde bu sayı değilmiydi yada bu yüzmek demek değilmiydi gibi..


ibraa23

        "Work" hem isimdir hem de fiildir. Isim olarak iş, çalışma yeri, iş yeri olabileceği gibi yapıt ve eser de demektir. Fiil olarak çalışmak, çabalamak, işlemek anlamına geliyor.


lalelalelale

        who is the author of the product neden olmuyor.


33ipLcwn

        thethethethethe


lalelalelale

        who is the writer of the product, neden yanlış.


MusaPircek

        Who is - kimdir

        The writer (yazarı) of the piece (eserin) - eserin yazarı

        Who is the writer of the piece


Kahraman5267

        What is wrong with it ?


FatihSultanT

        Şöyle olur muydu? Who is the work's the author


Hufflepuff_W.O.

        Şu the nerelerde kullanılıyor bir türlü anlayamadım


gamzeuak1

        Work çalışma degil mi eser ne alaka??


NumanAk25

        Work yerine creation yazdım, neden kabuk edilmedi


MuratAydin919312

        Writer ile auther arasindaki fark nedir


nder684622

        Birebir aynısını yazdığım halde kabul etmiyor. Uygulama error


Semih712813

        ipuclari yetersiz


AleynaDemi717184

        Is koymadim diye yanlis oldu niye ki


        [aktif olmayan kullanıcı]

          Naaadar uzun yauv


Rosa828841

          Herseyi yanlış gösteriyor m..


symsgr

          Neden" the author" tamam da .neden" the work"


MerveKaya929720

          Eser ve work bende anlamadim


Halilibrah797798

          Ben bise anladiysam arap olayim


umutozturk67

          lanet olsun şu 'the' kelimesine.tüm cümleyi kuruyorum bi bunu unutuyorum :/


isimsiz...

          Who is work's writer olamaz mı yani


Black...Eagles

          Eser in direk manasını yazsaydınız ya


crazy_girl35

          The work ile the writer aynı değil mi?


Meryem948938

          Yazarı kelimesine tıkladığımda hem author hem de writer kelimesi çıktı. Fakat ben writer yazdığımda doğru kabul etmedi.


StarkEndustries

          Bu sorunun cevabı yanlış


OkyayDaglar

          of yerine 's olur mu


Seckin651312

          Neden Who is writes of the work olmadı. Auther de yazar writes te yazar ve duo ornegin birinde kullanıyor. Writes write olarak


ggpattes

          Is den sonra the gelebiliyor muydu


deniz566013

          Benim cevabım doğru


burcugocen

          Who is work's the writer ? gibi de kullanabilir miyiz.

          Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.