"That watch is electric."

Fordítás:Az az óra elektromos.

4 éve

5 hozzászólás


vandermoon

Akkor az óra nem menő? Csak a cipőm? Az az óra menően elektromos:))))))

4 éve

solyom16

az óra is megy a cipő is megy mert jársz benne de mindegyik nem menő... :))) azaz minden menő electric de nem minden electric menő!...?

3 éve

Attila44

Ez most hogy jön ide? Menőt is jelent az electric szó?

3 éve

bogarasbanya

Nekem nem fogadta el: "Menő az az óra." Viszont felajánlotta, hogy "Lenyűgöző..."

3 éve

eminens2

Az az óra menő. Elfogadja:2018.10.29.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.