"Are you waiting for me?"

Překlad:Ty čekáš na mě?

February 17, 2019

18 komentářů


Ivana194088

Proč aplikace neuznává "Čekáš na mě"?

February 17, 2019

DaliborNovy

Viz. dole, je napraveno. Hlaste prosím jen případné nové výskyty. Dle doporučení dole prosím postupujte obecně, setkáte-li se s podobným problémem.

April 3, 2019

Libkupkova

Protože úplě pravidla českého jazyka nezná. Čekat na koho co je čtvrtý pád, na mě nebo mne (čekám na tě je divné, čekám na tebe). Po předložce bývá dlouhý tvar. Tak jsem to zkoušela 3x, nakonec Duolingo s krátkým tvarem vyhrál. A slovosled jsem také upravila po jeho, psala jsem to stejně jako vy.

March 26, 2019

PavelNovot3

Rozhodně by mělo být uznáno.

April 3, 2019

tatka_
Mod

Protože aplikace toto občas dělá. Doporučuji raději procvičovat ve webovém rozhraní.

February 17, 2019

opice1956

Připojuji se, nebere to!

March 9, 2019

JohnyHr

Jen upozorním, že webové rozhraní to také nebere.

February 26, 2019

Avtokrat

Co je špatně na překladu Čekáte na mě?

February 26, 2019

PavelNovot3

Nic, určitě by mělo být uznáno.

April 3, 2019

Standa03

Dobrý den, proč prosím nejde? Čekáš na mě? Předem děkuji.

February 26, 2019

cojetidoto2

Vy čekáte na mě? Prý špatně, to už fakt přeháníte!

March 1, 2019

tatka_
Mod

Takže jste to ohlásil tlačítkem ve cvičení?

March 1, 2019

opice1956

Nejméně dvakrát jsem hlásila příslušným "tlačítkem" a stále žádná odezva...

March 22, 2019

opice1956

Ať se napíše jakýkoliv překlad, duolingo tvrdě vyžaduje shora uvedený "Ty čekáš na mě?" Je naprosto jasné, že je to v systému špatně nastaveno a snad bychom si zasloužili po všech těch komentářích, aby to některý z moderátorů dal do pořádku.

March 29, 2019

vclav492119

Jestli to neuzná čekáte na mne tak se na tuto apku už vybodnu

March 25, 2019

tatka_
Mod

"čekáte na mne?" by mělo být přijatelné. Příště prosím hlaste tlačítkem Oznámit ve cvičení.

March 25, 2019

DaliborNovy

Tahle věta byla dříve v pořádku. Občas se stane, že systém přijímá jen výchozí překlad. Zejména po vydání nové verze aplikace, někdy jen některým uživatelům. Stačí nahlásit tlačítkem, případně i komentář, v jaké aplikaci k tomu došlo a že bylo nahlášeno. Vyjimečně se stane, že je třeba pořídit a poskytnout screen chyby, to by si někdo vyžádal zde. Jsem si jist, že na opravě se pracuje, buďte prosím trpěliví, zatím trénujte jiné lekce. Členů týmu české podpory je málo a pracují teď také na novém kurzu.

March 30, 2019

nueby

Jedná se tady o případ věty, která se sem bez dovolení procpala z nové verze kurzu češtiny. Přidal jsem ji jen tam, ale systém nám ji vrazil i sem a pochopitelně nikomu nic neřekl. Protože nás je málo, nějakou dobu trvá, než si všimneme uživatelského rozhořčení.

March 31, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.