1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman has to appear on t…

"The woman has to appear on television tomorrow."

Çeviri:Kadın yarın televizyonda görünmek zorundadır.

May 21, 2014

10 Yorum


kazankoy39

Kadın televizyonda yarın görünmek zorundadır. Yanıtı ile ile sizinkinin anlam farkı nedir ?


dksengun

The woman has to appear on TV tomorrow TV=television; kısa yazayım dedim. Niye olmadı?


laro1481

"Yarin kadin televizyonda görünmek zorunda" dedim niye kabul etmedi.


dokterms

Türkçe çevirilerde sıkıntı var.. Dil bilgisi kuralına göre istiyor.. Başta özne - sonda yüklem


rurounius

the woman has to appear on tv tomorrow bunu da raporlayalım bunu da... tabi ilgilenirlerse


cerenkya

"yarın televizyona çıkması gerek" yazdım neden olmadı acaba?


OnuralpAri

Tv yi kabul etmiyor ?


mrtsvsmc

to appear=gözükmek yazıyor. Türkçe'de ''gözükmek'' kelimesi yer almıyor. Kelimenin doğrusu görünmek veya görülmek olmalı.


FuatYolasm

Appear in gorunmek anlami da var gorunmek ve gozukmek yakin anlamli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.