1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You have a mother, sisters a…

"You have a mother, sisters and brothers."

Çeviri:Senin bir annen, kız kardeşlerin, ve erkek kardeşlerin var.

May 21, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

jkk1907

Kız kardeşlerin dedim kabul etmedi ablaların yazıyor o zaman elder sisters yazılsaydı.

December 22, 2015

beyzanur150505

Ama "sisters" hem ablalar hemde kız kardeşler anlamına geliyor. İkisinide kabul etmesi lazım. Başka bir yerde hata yapmış olabilirsin.

May 9, 2016

HulyaCakka

dogru abla olmasi icin older sister olmali haklisin bence

July 5, 2016

OzgurErsoy1

evet

October 16, 2019

luexolu-

Abi veya ağabey ikisi de kabul edilir mi

June 21, 2014

Ramazan513774

Senin bir annen,erkek kardeslerin ve kiz kardeslerin var yaziyiom almiyo.erkekle kizin yerini degistirince almiyo. Ne fark eder anlamiyorum

July 19, 2017

erimtepeli

sisters daki bir s yi yazmadım kabul etmedi

January 26, 2016

friendofthealien

the boy denildiğinde hep oğlan denildiği için oğlan kardeş dedim kabul etmedi ...

August 27, 2016

Alperzdemi2

annen ve kardeşlerin var demek daha doğru olrudu...

February 25, 2017

Recep97882

Daha once kizkardeslerini kabul ediyordu bu ablalarin nerden cikti

August 11, 2017

Eylem_dilek

Virgül koymadim diye kabul etmedi

February 8, 2019

AbuzerYanb

Boş yapma çay yapppp

May 10, 2019

K.Huseyn

Kiz kardeslerini ayri yazin kabul edecek

March 10, 2019

gyildlz

virgül koymadım diye kabul etmedi ilginç

June 21, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.