"You have a mother, sisters and brothers."

Çeviri:Senin bir annen, kız kardeşlerin, ve erkek kardeşlerin var.

4 yıl önce

19 Yorum


jkk1907
jkk1907

Kız kardeşlerin dedim kabul etmedi ablaların yazıyor o zaman elder sisters yazılsaydı.

2 yıl önce

beyzanur150505

Ama "sisters" hem ablalar hemde kız kardeşler anlamına geliyor. İkisinide kabul etmesi lazım. Başka bir yerde hata yapmış olabilirsin.

2 yıl önce

HulyaCakka

dogru abla olmasi icin older sister olmali haklisin bence

2 yıl önce

luexolu-

Abi veya ağabey ikisi de kabul edilir mi

4 yıl önce

Ramazan513774

Senin bir annen,erkek kardeslerin ve kiz kardeslerin var yaziyiom almiyo.erkekle kizin yerini degistirince almiyo. Ne fark eder anlamiyorum

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    and yerine ve koymayı unuttum ama bu kadar da kabul olması gerekmez mi

    3 yıl önce

beyzanur150505

    Bence gerekmemesi lazım

    2 yıl önce

erimtepeli

    sisters daki bir s yi yazmadım kabul etmedi

    2 yıl önce

gyildlz

    virgül koymadım diye kabul etmedi ilginç

    2 yıl önce

ahmetemin16

    Virgülden değildir kim bilir hangi harfleri unuttun suçu virgüle atıyosun

    2 yıl önce

gyildlz

    olabilir

    2 yıl önce

friendofthealien

    the boy denildiğinde hep oğlan denildiği için oğlan kardeş dedim kabul etmedi ...

    2 yıl önce

Alperzdemi2

    annen ve kardeşlerin var demek daha doğru olrudu...

    1 yıl önce

Recep97882

    Daha once kizkardeslerini kabul ediyordu bu ablalarin nerden cikti

    1 yıl önce

emresenn14

    Uygulama kendisi doldurmus silemiyorum da

    1 yıl önce

Nevo253047

    Cümle karşıma direk çıktı

    10 ay önce

khadija_gva

    bende her seyi kendisi yazmisdi ben sadece devami basdim oldu

    10 ay önce

NEsraGler

    Benim aklıma takılan 'senin' your olması gerekmiyormu 'you' kabul ediyor

    6 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.