Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You have a mother, sisters and brothers."

Çeviri:Senin bir annen, kız kardeşlerin, ve erkek kardeşlerin var.

4 yıl önce

19 Yorum


jkk1907
jkk1907

Kız kardeşlerin dedim kabul etmedi ablaların yazıyor o zaman elder sisters yazılsaydı.

2 yıl önce

beyzanur150505

Ama "sisters" hem ablalar hemde kız kardeşler anlamına geliyor. İkisinide kabul etmesi lazım. Başka bir yerde hata yapmış olabilirsin.

2 yıl önce

HulyaCakka

dogru abla olmasi icin older sister olmali haklisin bence

2 yıl önce

luexolu-

Abi veya ağabey ikisi de kabul edilir mi

4 yıl önce

Ramazan513774

Senin bir annen,erkek kardeslerin ve kiz kardeslerin var yaziyiom almiyo.erkekle kizin yerini degistirince almiyo. Ne fark eder anlamiyorum

1 yıl önce

izmiranil

and yerine ve koymayı unuttum ama bu kadar da kabul olması gerekmez mi

2 yıl önce

beyzanur150505

Bence gerekmemesi lazım

2 yıl önce

erimtepeli

sisters daki bir s yi yazmadım kabul etmedi

2 yıl önce

gyildlz

virgül koymadım diye kabul etmedi ilginç

2 yıl önce

ahmetemin16

Virgülden değildir kim bilir hangi harfleri unuttun suçu virgüle atıyosun

2 yıl önce

gyildlz

olabilir

2 yıl önce

friendofthealien

the boy denildiğinde hep oğlan denildiği için oğlan kardeş dedim kabul etmedi ...

2 yıl önce

Alperzdemi2

annen ve kardeşlerin var demek daha doğru olrudu...

1 yıl önce

Recep97882

Daha once kizkardeslerini kabul ediyordu bu ablalarin nerden cikti

1 yıl önce

emresenn14

Uygulama kendisi doldurmus silemiyorum da

1 yıl önce

Nevo253047

Cümle karşıma direk çıktı

8 ay önce

khadija_gva

bende her seyi kendisi yazmisdi ben sadece devami basdim oldu

8 ay önce

NEsraGler

Benim aklıma takılan 'senin' your olması gerekmiyormu 'you' kabul ediyor

4 ay önce