Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ne zaman ve nasıl?"

Çeviri:When and how?

4 yıl önce

6 Yorum


miraynurr

Ya benim anlamadıģım bir şey var. Kelimenin yani "nasıl"'ın üzerine tıklandığında hem "how" yazıyor hem de "what type" yazıyor. Benim bildiğimde bunların hepsi aynı kelime. Nasıl oluyorda ben what type yazdığım da kabul etmiyor. Ya sen zaten kelimenin üzerine tıkladığın zaman ikiside yazıyor. Anlamdım ben ya. O zaman birini yazın sizde duilingo. Kafamız karışıyor.

1 yıl önce

valannor

"How and when?" doğru kabul edilmeli.

3 yıl önce

emircangargan

hayır edilmemeli ben doğru yaptım.

3 yıl önce

MeteCan9

How and when "Nasıl ve ne zaman?" Olarak karşılık bulur ters cevaplanmış

6 ay önce

Romankrov

arkadaşlar ben bu programın sorularını bitirdim. her bir soru doğru sadece burda mantık sorusu ve gramatik sorular var.

10 ay önce

Meylann

Dedikodu zamanı kullanırım thnx dskfjhdkhjk

1 yıl önce