1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz bağımsız bir ülkeyiz."

"Biz bağımsız bir ülkeyiz."

Çeviri:We are an independent country.

May 22, 2014

8 Yorum


Egehan821640

An gerekmezdi bence zaten s takası koymassan tekil olur bazı kelimeler hariç


iskender946856

doğru yanıt verdim ama aynı yanıtı verdi ve benimkini YANLIŞ saydı...????


osmanakbiy

An ne anlama gelir. Koymadim kabul etmedi


brahimGne

Apple = elma An apple = bir elma The Apple = bu elma (bahsi geçen)


ecrinnur6

An kelimesi bir demek


zekeriya.k

Bir anlamina gelir


ArdaSarkay

sovereign de olmaz mı?


willy_02

Sovereign daha çok egemen olarak geçer.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.