"Biz bağımsız bir ülkeyiz."

Çeviri:We are an independent country.

May 22, 2014

6 Yorum


osmanakbiy

An ne anlama gelir. Koymadim kabul etmedi

May 22, 2014

brahimGne

Apple = elma An apple = bir elma The Apple = bu elma (bahsi geçen)

September 23, 2014

ecrinnur6

An kelimesi bir demek

July 27, 2019

zekeriya.k

Bir anlamina gelir

June 4, 2014

ArdaSarkay

sovereign de olmaz mı?

February 11, 2017

ArhanAyan

Sovereign daha çok egemen olarak geçer.

July 22, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.